Tobey Maguire, chì si ripudiarà di Jennifer Meyer, illuminatu à u club cù Sofia Ritchie

Uni pochi ghjorni nanzu di l'infurmazioni nantu à u divorziu cù a so moglia, i paparazzi capite Tobey Maguire, diventendu in una di e notti in West Hollywood. L'attore ùn hè micca tristu in la solitude, perchè l'affari era l'ex-fratellu Justin Bieber.

Poviru Libaru

U 19 di settembre, Toby Maguire è a so moglia, Jennifer Meyer, hà publicatu un affirmazioni ufficiale, annunziendu a so propiu di disperse dopu 9 anni di u matrimoniu. A coppia hà dichjaratu chì a decisione di u divorziu ùn hè micca spuntanea. À l'annu si sò alluntanati è dopu penseru chì vulevanu parti amici.

Leghje ancu

Carefree bachelor life

A rede conta l'imagine di Tobey Maguire di 41 anni di età è 18 anni Sofia Ritchie, fatta in uttùviru in una discoteca 1 OAK. Sicondu i tistimonii, a figliola di Lionel Richie è l'actor durmivanu tutta a sera, è i ghjudicati accadètenu u mumentu chì ellu sussuranu, è si sò stati vicinu à l'altri.

Spiecà stu cumpurtamentu di Toby, insiders reportanu chì u ghjovanu ghjocu ùn hà nunda di fà cù a rinuncia di l'attore da a famiglia. In fattu Maguire è Meyer si tornerianu à scontri in u giugnu è simpaticamenti campavanu comu un fratellu è a sedia sott'à un terre per u benessiri di i zitelli.