Granite torrenti Peine


Viaghjà in Cile si ricorda da u cuntrastu, chì hè creatu da boni piazziji è picchi di muntagnoli, parechji parighji naziunali, in quale ancu siti più maravigghiati sò oculati. Comu, per esempiu, in Torres del Paine un pianu unicu attrae assai turisti. A principal feature di u parcu naziunale hè u duminiu di granitea Peine.

A storia di l'apparizione di turri

L'urighjine di torretti granitichi Peine hè sempre disputa da i circunscerdi è i scientisti. Sicondu una sola versione, i muntagnoli di muntagnirsi formanu quandu i glacii cuminciaru à funnera è si ritrattava à u sudu, chì pusava i sulcusamenti trà i rocci. Se crede un altru gruppu di scientist, i torretti granitichi foru custrituti più di 12 millioni anni fà com'è u fruttu di rinfrescamentu di a tarra di a terra.

Simone di pietra di Chile

Ùn avemu bisognu di i trè torretti granitichi soprassate sopra à u paisaghjeru in u Paese Naziunale di Torres del Paine è assai difficili. L'altezza di u piccu più altu hè 2600 m, è a più alta - 2850 m. Torri di granitea Peine rapprisenta trè monoliti enormi in furfurati.

In u tramontu, pareanu prima turisti in un culore rosatu incredibule. Torri divinni cunnisciutu sopratuttu in u 1880, quandu u libru "Through Patagonia" da l'scritturi scrittore Florence Dixie hè publicatu, in quale sò chjamati agulla di Cleopatra. L'autore di i pini granitichi causaru una associazione cù l'obeliscli stabiliscenu in Parigi, Londra è New York.

Dopu à a prima menziona di e duminii di granitetu Peine, una multitùdine di turisti hè statu traspurtadore in u park per vede u fenomenu naturali stupendenti. Cose di pietra sò un locu predilettu per l'escaladori. U primu ascensione era fatta da u Guido Manzino in u 1958.

In ghjiru à i cimi sò stallati passi di sendeirali, longu quale hè piacevule è ghjunghje à u cima di l'escaladori, è ghjustu caminari, diventendu u paisaghju. Ma per avvicinassi, avete bisognu à esse pazienti, perchè a strada di u campeghju hè tutta a ghjurnata. Quelli chì vanu à vende a strada sò 11 km.

Cume accade à a cima?

Per vede l'emblema di a Patagonia Chilena di Sò, hà da primu à ghjunghjite à u Parc National Torres del Paine. Hè stata fatta cù busu, chì parte da Portu Natale à 7,30. Piglia a traversu u parcintre entero, firmendu e trè volte: versu Laguna Amarga, Pudeto è l'Amministrazione. In a prima volta, avete bisognu di cumprà un bigliettu à u parcu, chì custa à 18.000 mila pesos per i turisti straneri.

U busu pò esse usatu per un trasportu liberu si ci hè un bigliettu di ritornu à Puerto Natales. Solu bisognu di ricurdari i posti di i so altari è di scena. Allora serà pussibile intercepisce quandu quì stanchi di caminari o fatigue piglià.

Per truvà u modu di u duminiu di granità aiutà aiutori chì sò stallati in numeru numeru in u parcu. Pudete relaxà in u campu, situatu in u mità di a strada, induve si prisenta tutti i servizii necessarii. L'ascent à i torretti granitichi di Peine hè una grande carica nantu à una persona senza esse formaggi, chì deve esse messu in mente à andà in una scursioni.