Cumu pudendu alimentà u grosene è e spina di uva in u castagnu?

Spessu chì, in u situ, cresce i boscati bjosi di gingalesi o grosu, ma a vendita d'elli vi serà minimu. Perchè vene questu avvene? Trà tutti i prudutti bacca, a pasca è a giarilezza sò i più capricciali in quantu di a fertilità di u locu, postu ch'ella determina quantità chì i pianti vanu, è quale sia u vendita d'elli.

A so prima cullizzioni di uva u spina risponde à u terzu annu dopu à vende, ma a gezurra inghja di darà fruttu per u seculu annu. In u futuru, u rendiment di sti arbusti chì cresce cresce mentre creceranu. In questu casu, i pianti necessanu più di più nutrijenti, perchè solu ghjovani rimuli pò esse fruttu, è i vechji sò chjudi. Perchè, se vulete ottene vaghjime pruduttivi di pasti è giarini, ci anu da esse fertilizatu. E cura nantu à u futuru di a raccogliera duverà principià in u vaghjimu.

Cumu pudendu alimentà i grosene è e spina di girasole in u castagnu dopu à a pruning?

Principi di lorarii puderanu dumandà quelli nantu à chì avete bisognu di pascenu e giarini in u castagnu, è cumu fà cumu ghjustu. In a caduta, in u 2u annu dopu à vende, sottu à varietà di arbusti, hè necessariu di fà u compostu, una media di 3-5 kg ​​per arbulu. Puderete puru furnisce in a splutazioni di 1 bucket di manure à 8 cagini di acqua.

Da u fertilizzanti minerali dopu a podarete di u legnu, solu u putassu è fosfate sò intruti. Hè abbastanza per fà questu in un annu. Grazie à l'appuntamentu di u fretu è di u putassiu, a rusticità di l'inguernu di i culti anu aumenta. Questi fertilizie sò aplicati à a tarifa di 50 g di superfosfatatu, 30 g di sulfate di potassju o 100 g di frasca di legno per 1 sq. Km. m di terra.

In paisani sò chjudi è aranichi, quarchi pocu di u fertilizante pò esse lavatu da a capa suprema di u locu. Questu hè particularmente certu per pasti, chì e radichi sò assai vicinu di a superficia di a terra. Per quessa, se u tarrenu in u situ hè lume, da a dosa di fertilizzante di putassiu avissiru addivatu à u 30%.

Esperti recettanu chì in u vaghjimu ùn sò micca solu fertilizzanti minerali, ma ancu prugetti orgànichi sò da introduzione. Tuttu tutti sò generalmente chjusu per una prufundità circa 10-12 centimetri. Inoltre, hè cunsigliu di utilizà ancu sustanzi chì dissolve lentamente: farina di fosforita, cimentu di piumone chì cuntene potassiu, o fertilizzante cumplessu "AVA".