Nasturtium - pianta è cura

A prupietà di a famiglia hè micca solu interessanti, ma ancu salutà. Centu di millaie di genti intornu à u mondu sianu piacevule à pruduce i fiori è fiori. Molti di sti pianti ùn sò micca solu boni aspittà, ma ancu assai utili per a salute. Nasturtium si riferisce precisamente à stu modu.

In questu articulu parvarammu di nasturtium - u so trasplante, fiori è pesti. Vi parvaraghju cusì crescenu nasturtium da e piante da piglià a cura di manera chì a pianta hè sana è forte.

U locu nativu di u fiore hè l'America Centrale è Sudamerica, è in u genu biologicu di questa pianta sò più di 45 spezie. U nome "nasturtium" hè derivatu da a parolla latina chì significa "petit trofeo". Questu hè duvuta à a forma di u fiore è di u foglie di u casgiu, ricorda d'un cascu è u scudo, rispettivamente. Nasturtiums ponu esse annu o perenniu.

In apparizione hè una pianta herbáceu o un mediu di crescenu di un mità-arbustu cù un zucchetta putenza putente è una multitùdine di rami. Circundante, foglie succetu, coperto cù una cera bianca, nantu à u troncu sò disposti in una ordine stretta. I fiori di forma irregulari, unicu, sò colpi in l'arbullle di e foglie è anu un aroma assai piacevule è delicatu.

Cumu crescenu nasturtium da e zitelli?

Semi di nasturzium di medium size - in 1 g di 10 à 40 semiti in un densu cunchju. A capacità di ginirata di l'inoculu hè bè cunfundata per 3-4 anni.

Nasturtium hè una pianta meridionale è, dunqua assai càlfica. Sè decide di canterà averighe in a terra aperta, aghjustate à quessa incantatu (micca micca prima di maghju). Per u crescente di e crescente, simu nasturtium pò esse digià in marzu-aprili. Prima di simbolità, i zoni sò imbibbati in acqua calda da 12-24 ore. Sione in gruppi - 2-4 semitiche per u pianu, dopu chì a superficia di u tarritoriu hè a muzzedda di l'acqua. Allora u pignasse di e cummerciu hè cupartu da una film è si mette in un locu caldu. I primi prudutti api dopu à 12-14 ghjorni. Ghjunti in u mediu appena un mese è un mezu dopu l'emergenza.

Perchè nasturtium ùn si sviluppau:

  1. Temperatura baja.
  2. Ughjettiva eccessiva.
  3. Qualità mala di a sumente.
  4. Piantà pisu grossa o troppu prufundità à stavanu in terra.

Plantendu nasturtium in terra

A pianta havi un sistema radicali assai bonu è ùn pò micca tollerà u trasplante. Se decide u crescente nasturtium da e parolle, pigliate a cura di minimizà i ferulanti durante u trasplante - simu l'in tazzi di vapeur o contene cù un fundu sfraculatu. Quandu si pianta in terra, a distanza trà i pianti devini esse circa 25-30 cm.

Credu nasturtium deve esse in locu luminatu è senza ventu. In l'ombra, i pianti diventenu maggetti è stunted, fiori ùn si forma micca. Hè assai impurtante per piglià di u bacinu bonu è di u fertili fieru di a pianta - questu hè l'unicu modu per assicurà una splutazioni veramente magnificente. L'excossu fertilizante di nitrogenu organicu o minurone provoca nasturtium per espulsà assai fogli, ma pochi cume. Nasturziums responani bè à fugliale di potassi chì fecundanu.

Per prolongà a fiora, i pezzi morti anch'elli deve esse eliminati senza aspittendu a maturazione di e sementi (per suprattuttu, solu s'ellu ùn pensa micca di cullà assai sementi per l'annu dopu).

Pesti e malatii di nasturtium

Nasturtium hè suscettibile à l'attacche di puzziche è di i culturi crucifissu - pulanti, pulgiuni crucifissu, blanfranchise, fogghi di colti, arricci è aromaticu . Per fà cumbattà, avete da ghjustu annunzà e pestghile à a mane o l'usu di preparazione chimica appruvata.

Piuttostu spessu, cù cura impropritude, e foglie di a pianta cambiassi culore. I raghji per quali li foglie sò gialli in nasturtium, pò esse parechji, ma l'più cumuni di elli:

In più di u amaru di e foglie, i so sapmi pò ancu esse osservati-petite punti scuro cun un ciumi di u vermu, chì sferiscenu à a foglia sana. Inoltre, a pianta pò esse affettata da mumentu bacterial, putenza grisa, virus manuscrittu è rustu.

Per trattà e malatii, hè assai impurtante per sguassà e brusgià i spazi affettati à u tempu, è trattà e parte sana di a pianta cù prudutti specializati.