Jessica Alba appare in a nova marca di publicità jeanswear DL1961

À a fine di l'inguernu, a famosa attrice è a mamma di dui bè figlioli Jessica Alba hè statu invitatu per sparà in un mudellu di culumbianca primavera-estiu di robba di jeans di marca DL1961. L'attrice hà piace u direttore creativu di a famosa marca da tantu ch'ella hè decisa di sviluppà a cooperazione cù a stella.

Jessica hà principiatu à travaglià no solu com'è mudellu

Alba hà sempri interessatu di a moda è in questu ella hà digià qualchì sperienza. Hà eccillendu statu cunfirmata da designer di beachwear è accesorii, è questa ora hà decisu di pruvà com'è stile di moda in u mondu di moda denim. Cù permessa di u dirittore creatore di a marca, l'attrìccia hà pigliatu u sviluppu di u mudellu ideale di i jeans di donna. Per ispirazioni, Alba reconsiderò parechji ritratti cù i famosi mudelli di i 90, chì eranu stati vistimenti di denim. In u risultatu, ghjuvedu chì avete bisognu di creà un pocu simili à ciò chì publicheghja Claudia Slate, Naomi Campbell è Cindy Crawford.

L'attrice, cù i disinfettori di a marca di a marca DL1961, hà sviluppatu una cullizzioni di 18 jeans. Prima di capiscenu quale esse ingressu à a nova coleta, è chì ùn hè micca, Alba hà realizatu un esperimentu. Ella detti jeans à i so amichi, è li cumandonu di i so senteri quannu i vestiti eranu nantu ad elli. Jessica hà cunsideratu solu a natura di u tecido, di a culori è di u disignu mudernu, ma dinò a cunsulazioni chì e zitelli anu vivutu.

Leghje ancu

Alba si propria creazioni joint

In u culleghju di u ventu-invernu, i fanali di u talentu di l'attrìziu è l'amatori di i jeans puderanu trovi assai cose interessanti. Jessica hà attentatu nantu à i ritratti in mudelli stirpiati, in jeans novu, in pellini di coghju è, sicuru, in u successu di questu è a stagione dopu - jeans flared da u ghjinochju. Tutte e mudelli anu un pattu elevatu, è cum'è l'attrice hà dettu:

"Anu sìanu còmpiti nantu à u travagliu è in un caminu".

U prezzu di u pruduttu da a nova cullizzioni variarà di u 178 à u 278 dolenti per unità.