Feijoa - bona è mala

Feijoa - un bacca, crescente in un arbulu semprunetu in i subtropici. Per a prima volta, a feijoa hè stata scuperta in u Brazil in u XIX seculu, da quandu si spargiu sprezzà per u Caucasu, Californiu è u Mediterraneu.

I frutti di u feijoa anu una buccia di verde è una carne trasparenti. In l'assicua assicuranza di similarii esterni, à tastalli sò una a un frasi.

L'usu di feijoa in una cumpusizioni rica è, sopratuttu, in prisenza di iodu. Feijoa, cù u pienzu di mare hè cunsideratu a fondu naturali di iodu.


Chì ci sò e beneficii di u feijoa?

Comu avemu digià annunziatu, l'usu di feijoa per u corpu in u cuntenutu di iodu. Questa berry - solu un find for those who suffer from a deficiency of this substance and can not boast of high productivity thyroid. In questu casu, iodine in feijoa hè in una forma biodisponibilmente, in una forma soluble in acqua.

Inoltre, u feijoa cuntene assai a vitamina C , è più u più matura di u fruttu, l'acidu più ascorbicu cuntene. E siccomu i frutti, in generale, cariu di i nostri cunti in nuvembre-dicembre, diventenu un veru truvarru in a vigilia di l'epica di a grippa catarralla.

Feijoa pò verificà l'immunità, rinfriscenu a resistenza di u corpu à i virus, è aiuta ancu quandu a maladie hè digià vicinu in - i bariate sò propietati antiinflamatorii.

Feijoa u berries sò utili in i disordini di l'alimentariu. Ci vole à cunsumà cù a pelle per a diarrea è di l'disordini digestivu - veru, perchè in a pelle, in fattu, cuntene tutti i tannini, ùn hè micca assai piacevule à u gustu. Eccu avete piacè fate - Feijoa, cù a pelle è u zuccaru, deve esse tagliatu à una massa homogeneia in una licenziale.

Inoltre, a bìccia feijoa hè spessu secca è aghjunghje à u tè, chì hè ancu un bon regnu per a diarrea.

Per tè hè abbastanza per coguanu 1 tbsp. pelle secca di 200 ml di acqua fogera.

Feijoa accélassa u metabolismu è a causa hè, novu, iodine. U metabolismu lenta hè spessu una conseqüència di una funzione di diminuite di a glàndula tiroidea, affinchendu a cundizione à una dosa di scatula di iodine è antioxidanti, pudete disattivà micca a vostra glàndula endocrina.

Per u stessu conta, i bogghi sò utili à perde u pesu - manghjate 400 g di fruttu, è u corpu travaglia à una veloce completamente diversa.

Avvanzi è faciule di malati feijoa

I benifizzioni è i danni di u feijoa sò dovutu a listessa sustanza - iodu. Qualchissia ùn hà micca bè, è qualchissia havi una glàndula tiroidea, per contru, si deve pacify.

Feijoa hè contraindicata in i persone cù ipertiroïdismu - una funzione aumentata di a tiroide quandu troppu hormona sò pruduciuti. Ricunniscenza di sta maladie hè faciule - se dopu à cunsumà u feijoa , avete tutte i sintomi di una sperma di iodine (ansietà, pèrdita di memoria è esempiu, temperatura cambiabile è un corbuffu acceleratu), duvete bisognu di vende senza esse baccelli.

Inoltre, u feijoa ùn hè micca bellu cù u lettu - in a maiò parte di i casi, sta cumminzioni porta à un stomacu cun ellu di a diarrea. Semu tratta di una frutta exotica, a quali i nostri organimi ùn sò micca usati da a zitiddina, è questu hè una contraindizioni assai impurtante per u cunsumu di feijoa. Allora, a probabilità di averà una alergia dopu à una docena manghjatta à a feijoa hè assai alta. Aduprate ancu i più prudutti bisognu!

Inoltre à cuncetazione cù u feijoa anu da avè diabetichi troppu zuccaru in elli.

Cumu stu pruduttu hà a prupietà per rinfurzà, serà stupidu per cunsumalli à e persone cù stinimentu crunulariu.

Feijoa hè oghje, ùn deve esse propiu à a vostra casa. Quandu ci hè compru u bacca, lasciate 2-3 ghjorni per a fermentazione - u fruttu deve esse manghjatu solu quandu sarà brutta, ma micca putente!