Arce cun gambelli in un multivariale

Normalmente per i donni in casa, l'arghjintu di cullemu hè particularmente difficiue: hè pocice, da poi contru à questu hè peghjagante, chì ci hè troppu acqua, è quarchi ùn hè micca abbastanza. Tutta i difficultazioni di preparalli sti, è micca solu, i manciari sò facilmente tramandati da un multivaru, chì e pussibuli culinettivi ùn fate micca dubbitu. In particulare pè i prupietari di stu intelligente dispositore, hà criatu un articulu chì recopruniu tutti i platti diliziosi da u rossu è i gambarinu in u multivettevule, chì avete da pruvà à a pràtica.

Pilaf cun gambelli in un multivariatu

Ingredients:

Preparazione

I vegetali sò limpiutu è sfruttate, fritte in l'oliu vegetale in u modu "Bake" finu à u marrone scuru. In seguitu, aghjunghjenu cammimi scorci, azietta piccante è spicule. L'ultimu in a multivaria cup è u rossu è l'acqua (in una ratio di 1: 2). Solu deve vende u modu "Pilaf" è diventa un platu dilettante dopu à u sonu di u sonu.

Risotto cun gambelli in un multivariatu

Ingredients:

Preparazione

In a tazza di u multivarettiu, avemu stamu u mantellu è passà a cipolla picata finu à chì hè trasparenti. Aghju aghjunghje u risu è un caldi di calzu, traduce u multivariate in u modu "Pilaf" è fate un cocedoru finu à chì u so fluidu si evapora, finu à quì u succorsu - aghjunghje più caldo è aspittà. Ripetemu a prucedura finu à chì u cunsideratu u caldu in tuttu. Avè chì u risottu dispostu vole esse liquidu è viscuali, senza peghju, ma parete di latte di latte liquid. À questu stage, u risottu pò essa salitu è ​​aromatizatu cù u furmagliu Parmigranzu. Comu immediatamenti, cun u calore cù u calore.

Paella con gambe in un multivariate

Ingredients:

Preparazione

A cugliera sò in tagliatelle, passatu in oliu d'aliva cù l'alli, aghjunghje gambe è muscoli, pour l'acqua (2 volte più di cereali) è, last, ponu u risu lavatu è spices. Ablejemu u modu "Pilaf" è aspittà pè u signalu nantu à a fine di a coccia. Hè cusì faciule simplice di fà u risu cù i cammari in un multivariate. Bon appetit!