Anna Wintour hè ingannata da l'arroganti di Kim Kardashian è Kylie Jenner!

Anna Wintour hè una donna cù un endurance di ferru, ùn hè micca sola versatu in i tendenzi di a moda, ma ancu in manere di cuntrolli l'astri. Alas, Kim Kardashian è Kylie Jenner s'alluntanò da u so cuntrollu, viulentanu a prublema di Wintour in selfies durante l'avvenimentu Met Gala 2017.

Anna Wintour hà riformatu i regule per Met Gala in u 2015

Tutti sanu chì, da u 2015, ci hè un settore di reguli rigulari per ogni stasira guest, regardless of the status and level of fees. Cumu si vintu, un di "difficult-to-do" hè u rejetu di qualsiasi foto nantu à i gadgeti in Met Gala. A prute ùn hè micca ligata à u scopu di avè l'astri è distractanu di gadgets, è ancu più cusì, ùn hè micca cuncessu di rispettazione à l'invitati invitati, hè assai più simplice: tutti i diritti à i rapporti di foto durante l'eventu appartenenu à Vogue è photo journalist accreditati, tutte u restu hà bisognu di cumprà i ritratti preziosi s'elli vulete usàrilu per i so propri scopu! Da u 2015, tutte e disposti exclusivi da Met Gala puderia vedete solu nantu à i siti ufficiali di a rivista americana.

Kim ùn era micca temutu di e prusizioni di Wintour

Finu à u ghjornu, ùn sò micca sviluppati prublemi cù u cumpletu di sta cunnizzioni, ma di Kim Kardashian è Kylie Jenner, famusu instragramshchitsy, ùn puderanu resistallu a superstazione selfie cù famosi invitati. U locu per a foto ùn hè statu micca sceltu u megliu, secondu a Wintour, in u vestitori hà pigliatu una grande cumpagnia, intressata per photographie Jenner. Quale hà avutu chì Kylie? Sorella preferita cun u novu rapprisintu amatu A $ AP Rocky, Puff Daddy, Lily Aldridge, novu novu - Paris Jackson è assai, assai altri. Ghjudicatu da l'alegria, si nè hà pensatu di e prublemi di Anna Wintour!

Un tentativu shot da Kendall Jenner, A $ AP Rocky è Kylie Jenner

Kim andà appena più longa è duranti a notte hà spartutu in Instagram cù seguitori ritratti cumuni cù Bella Hadid è ancu Donatella Vercasa, Kardashian hà pigliatu à quellu chì hà parlatu da questa sera à l'eventu.

Kim Kardashian, Donatella Versace, Kylie Jenner è Bella Hadid

Innota chì tra i culpèvuli è vedenu e altre famosi Serena Williams, stand-comedariu Amy Schumer è u modelu Ashley Graham, cunnisciutu ancu instagramstsitsa.

Stelle in lens di Ashley Graham

Kate Hudson è Amy Schumer

Serena Williams

Leghje ancu

Cumu hè chì Anna Wintour rende da a stella autoluggigazione? Ufficialamenti, l'urganista Met Gala ùn hà micca voce a so attitudini à ciò chì successe, ma insiders dì chì hè indegnu da l'arrogance di Kim Kardashian è Kylie Jenner.