Michelle Rodriguez - photosession "Maxim"

L'estrema di i filmi "Avatar" è "Fast and the Furious", a ragazza chì a famiglia di ribelli è purtatu in Hollywood hè stata fugliale, ci sunnu pochi in quale l'imàgine ponu vede femminile, incunificate bundite è calidez. Ma grazia à u ritrattu di a rivista "Maxim" Michelle Rodriguez hà chjappu, prima di l'esercitu di i so parechji fanciuti èranu in una luci completamente distintiva.

Gentle Michelle Rodriguez in a photo shoot for "Maxim"

Una pussibilità unica di vedà a piccula Michelle ùn hè micca in uniforme militari, cù musculi inchati è uniformi chjucchi, ma in un vestitu simplice, calce eleganti. Hè sorprendente, quantu ferma l'attrenda hè stata in un prublema assuluta, prubabilmente anu anu spiciale per l'apparenza. Dopu tuttu, u so rolu hè u rolu di l'eroine masculine è cruda, chì, sfurtunatamenti o micca, ma personificà a veru natura di l'stella.

Ùn serà micca sferibile per nutà chì a zitella hè distanta da una rinometta ideale: l'attrusa hè stata arritta per guidà mentri è avete inghjudintatu è per tentativu per battizà u so cumpagnu di quandu.

Ritorna à u tema di a riserva di foto di Michelle Rodriguez in Maxim è a so nova imagina, vale a dì chì micca tantu tempu, à l'premiere di a film "Fast and the Furious-7" in u Los Angeles, a ragazza eclissi per tutti i culleghi in show business, appare à l'audienu stella in un spettaculu vistitu spiegellatu , adduzzatu cù un encegiu di Vivienne Westwood.

Fighjendu queste imagine, u mondu sanu hè intruduce: perchè una bella donna s'amesta e so forma di luxe, curvaturi seducenti, siluura femminile sottu, dicemu, vestiti umani?

Leghje ancu

Malgradu u fattu chì l'stella hè assai luntanu di un caratteru angèlicu, ma per "Maxim" hà postu propiu semu nude, cum'è assai celebdi. In ogni casu, in Internet, pudete truvà parechje imagine di Michel à u stilu di "nudi", chì probabilmente si entri in a retaccia per l'embiu di Rodriguez.