Chjesa di a Resurrezzione di Cristu (Hakodate)


In u core di a prefettura di Hokkaido, a chiesa antica d'Hakodate è tutta di Giappone - a Chiesa di a Resurrección di Cristu. Per più di 150 anni, hè un ornamentu è un tipu di simbulu di sta cità exotica.

Storia di a Chiesa di a Resurrezzione

Finu à l'intermediu di u XIX seculu, ùn era micca una sola ghjesgia ortodoxa nantu à u territoriu di u Giappone. In u 1859, in una di e cità cintrali di u paese, a Chiesa di a Resurrezzione di Cristiu hè stata fundata sottu u nome di Hakodate , chì era fatta pussibule per l'iniziativa di u Cònzuli russu Joseph Goshkevich. Hè quì chì l'Archevêque Nikolai di u Giappone hà travagliatu, ancu Ivan Kasatkin, chì hè cunsideratu u fundatore di a Gloria Ortodoxa Giapponese.

In u piriu da u 1873 à u 1893, u tempiu era in prima un scola primaria, è dopu, una scola per i zitelli. In u 1907 un incruciutu forte fu fattu in Hakodate, chì era ancu catturatu da a Chiesa di a Resurrección di Cristu. In u 1916, i travaglii di restaurazioni funu còmpii, cum'è un regnu chì u tèmpiu hà acquistatu un aspettu mudellu.

Stile architettonico di a Chiesa di a risurrezzione

Duranti a custruzzione è a ricustruzzione di stu ughjettu, i architects arete à un stile russo pseudo-bizantinu. Hè per quessa chì i principali dati di a Chiesa di a Resurrección di Cristu in Hakodate sò i seguenti:

Se vi vìdenu u tèmpiu da una vista di vista d'u paese, pudete vede chì pare à una croce. In questu casu, hè divisu in trè nividi:

Dopu l'incidente di u focu, hè statu dicisu chì u novu edificu sarà custruitu di briunare resistente à u focu, chì era quandu era cupartu di gesso. A strada, l'architettu di a nova cresia era u cleru Idzo Kawamura.

U centru di a Chiesa di a risurrezzione di Cristu in Hakodate hè l'altare, chì a crescita alcuni 9,5 m. U tronu è e porte di sta struttura religiosa si trovanu in a parti frontale, mentri a parti trasparenti sò sottu sottu u santu di sburelli, chì anu una forma semicircular. A cupola hè decorata cù dui bellini candele.

In a prufundità di u tèmpiu, hè una iconostasi di Zelkva. Un carpinteriu japunesi travagliatu nantu à a so creazione. A dicurazione di a chjesa in Hakodate hè u icona di u Resurrezioni di Cristu. In più, ci sò ancu più di trè documenti di icone in quali pudete vede l'imaginari di Cristu, a Vergine, i santi è l'anghjuli.

I pareti vicini di u tempiu sò decorati cù 15 icone, pittatu da a manu di u primu pittori japonese Rin Yamashita. Gratu à tutti, un ambientu tranquillu hè creatu quì chì permette di rinsignà veloce in un state preghiera.

Attività di a Chiesa di a Resurrezzione

In prima, Iosif Goshkevich hà fundatu una piccula capella in questu locu. Quandu una Chiesa di a risurrezzione era custruita, Ivan Kasatkin hà arrivatu in Hakodate. Dopu aviri attribuitu u tìtulu di l'Arcivescamu di u Giappone, è u tempiu stessu era a cradle di l'Ortodoxia è a cultura russa in Giappone.

Dopu à u focu hà distruttu u vechju bastimentu, era Ivan Kasatkin chì chjamà i patroni è i cridenti di fà tutti i sforzi di restituurà u tempiu. Grazie à sti donazioni, a ceremma di inaugurazione di a nova Chiesa di a Resurrezzione di Cristu fù fattu in uttùviru 1916 in Hakodate.

Oghje, u tempiu hè un preziosu monumentu culturale di u Giappone. Hè duminatu da a Diocesu di l'Antiochia di u Giapponese, chì in a so volta hè subordinata à a Chiesa Ortodoxa Giapponese. In settembre di u 2012, a Chiesa di a Resurrección di Cristu in Hakodate fù visitata da u Patriarca Kirill di Mosca. Resto in una di e cità più belli di u Giappone, avete definitamente avè visitarà a chiesa ortodoxa. Dopu tuttu, ùn hè micca solu un impannu, ma dinò cumu un centru di influenza di a cultura russa nantu à a vita di a società japonesa.

Cumu à a Chiesa di a Resurrección di Cristu?

Per contemplà a bellezza di sta struttura di culte, avete bisognu à andà à a parti cintrali di a Prefettura di Hokkaido. A Chjesa di a Resurrezzioni di Cristu si trova in a parti nordestu di Hakodate . Pudete ottene u tramu o caru. Quì 15 minuti da quì ci hè una stesa di trammi di Dzyudzigai.