Psiculugia di relazioni trà l'omi è a donne

U tema di più prufiziunatu trà a psiculugia in generale, hè a psiculugia di i relazioni trà l'omi è donne. È hè faciule per spiegà: perchè ùn ci hè l'umore per amparà nant'à e materii altri, quandu ùn pudete micca stabilitu relazioni cù u vostru amatu. Inoltre, e relazioni cù u sessu oppostu sò quasi u megliu terrenu per u sviluppu persunale. Hè in questa rilazioni chì ogni societale ammenta i so punti di forza è debule.

Psiculugia di i omi è di e donne

Prima di trascurgate à u mondu di relazione di tali personalità diffirenti, ma chì si cumplementanu l'altru. Hè bisognu di un pezzu pocu à a natura di tutti, amparate di e funzioni di a percepzioni, etc. Dopu tuttu, quarchi facemu cuncessione precipitanti senza anu ricunnisciutu a motivazione di l'azzioni di u nostru cumpagnu.

  1. Perception. Allora, un omu pò capisce u mondu per ciò chì vede, è à una donna, à u passiu, per ciò chì hà intesu. Ma a velocità di a mobilità mentale l'ultimi ùn avè micca davanu à l'omi. Per esempiu, e donne legenu più veloce è ponu esse scritte in detail a lettura.
  2. Intuition. U principiu femminile hè peculiaru di cuncentrazione di e cose à e cose, è u solu masciu - per cuprarà a situazione cum'è un sanu. Da questu hè u fattu chì e donne sò più attenti chì i so cumpagni. In a maiò parte di casi, l'intuizioni di a donna ùn manca più.
  3. Temperamentu. Hè nutata chì u core di un omu è di una donna hè cunsigliatu da una manera chì per u primu, ci hè una manifestazione di reacquuntati, impatenza, energia. Questu hè duvuta à a prevalenza di temperament choleric. E circa una donna in questa situazione, pudemu dì chì hà e funziunalità di un caratteru malincunia è sanguine. Sò più mobile, u so canuscianu cambienu quasi ogni secondatu. Manifesta agressione, com'è regula, quandu hè infeliz.
  4. Emottitu. Tuttu tutti sapi u fattu chì e donne sò capaci di "finiscinu" u sociu cù a so emozioni. Ma, à u turnu, una natura di doncina sutil hè intrinsamente dulurosa per risponde à situazione di cunflittu è di prublemi. L'omi ùn anu micca cusì emuzionale, in a so fàccia, quarchi, hè difficiule di stabilisce quì sèntinu in u mumentu.
  5. T tenderness. A cumunicazione tra un omu è una donna ùn hè micca solu fàciliu, soprattuttu se unu di i partenile hà intesu l'altru. Allora, l'omi pardunate è scurdanu male, è e donne, cum'è i misgi, pardònanu, ma ùn scurdate micca.

Compatibilità di un omu è di una donna

A felicità di a famiglia di l'amatori dependa, prima di tuttu, in a cumpatibilità di i so psiculopi. A combinazione diretta di queste hè a chjave per una vita cunghjunta successa. Ma hè ancu impurtante ricurdà chì u sviluppu persunale di un omu è di una donna in una coppia serà difficiule chì i so psicotidi ùn cumplementanu micca l'altri.

Distinguisce e seguenti psicotipuli femminile:

  1. A donna hè una mamma. Questa persona hè sempre propensu à piglià a cura di tuttu.
  2. Attivista. Bastamente, sti pirsità viaghji in piacè. Sò forti è autocresti.
  3. Altruisti. In u primu postu per questi anu migliori hè u so còmpiu. Hè per un oghjettu d'admirazione.
  4. Figlia. Queste persone viranu principalmente in i so interessi, in i sòne rosse. Sò sempre bisognu d'assistenza è di tutela.

È per l'omi, i psiculopi seguenti sò caratteristiche:

  1. Patre. Eppo sempre hà tuttu sottu cuntrollu. Ùn pò micca imaginate chì in a so vita l'hà qualcunu ùn ubligà. Ùn hè micca pronta à cumprumminari. Hè difficiuli per elli di cunferenze u so sbagghiu.
  2. Un activista adora u risicu. Sò ciò chì voli. In tuttu hè sempre listessu per circà bisogni. Hè solu ch'ellu ùn hà micca mai fà nunda.
  3. 'Altruist. Cum'è una altruist donna, per ellu a famiglia hè in u primu locu. Basatu nantu à questu quì hè chjara cusì cusì chì ellu hà ellu entre i carriera è a vita di famiglia.
  4. Figliolu. U stessu Figliolu eterna, cum'è figlia. Hè un autocentricu è egoista.

Ùn serà micca superfluitu per qualchissia per amparà a natura di u so cumpagnu. Dopu tuttu, sapendu a psiculugia di u vostru amatu, hè più faciule per comprende a raghjoni di e so azzioni.