Cumu prunes?

Prune a chjappà nantu à i stantuni simpatici di lucutelli brillanti, cumu per chjama più di cumprà è manghja. Ma ùn pudemu micca esse inculcati, sapemu ciò chì i prunesi sò trattati per ottene una bella spezia - questu hè a glicerina, i composti sulfuori, è u fumu di u liquidu. Hè chjaru chì cù un trattamentu kimicu seriu, i prufessiunità di e prune si sò persu. Cusì, cumprendu fruttu seccu, ùn deve micca bisognu di seduce per una bella vista, ma sceglite u so aspetta naturali, senza esce un gloss è un coloritu brillanti. Se u teme di cumprà prune seccu seccu hè forte, pudete fà in casa. Comu mancianu prune naturale, avemu è capisce.

Cumu prunes?

Per a preparazione di prugna secca avete bisognu di moltu fermu, possi ancu vagnatu, prugna. Prima, sò i mio è, se ne necessariu, sguassate a petra. Pudete fà prudigiate cù un prugnu è senza ellu, ma cun prune prune conserva più propietate utile. Dopu, pudemu sfrendu i prugnoli per 20-30 seconde in una solu solu soda in 90 ° C. Proportioni per a suluzione: 10 litri di l'acqua 100 grammi di soda di coccia. Immediatamente dopu a blanching, rinfria i prugnoli cù acqua calda. Avete prima pudè a sicceru i prugli. "Cumu pudete siccà?" - dumande? Di sicuru à u fornu, solu tenete bisognu à vigilà dinò a temperatura, perchè e prunesi vutaru cusì diliziosu è utile. Diviemu u prucessu tutale in trè istadi per a maiò.

Stage I. Ci hè un pappagallou nantu à un fragnu di u fragnu è a pusà in u fornu, calvedi à 50-55 ° С. Lassa si lasciassi durante 3-4 ore.

Stage II. Pigliemu a pane da u fornu, mettite i prugnoli è a cool it. Oven rinfriscenu à 60-70 ° C, fate i prugnoli frischi è sece 5 more hores.

Stage III. Certiu i prugnoli da u fornu, mischjà è cool. Pijanti amanduli sò colpi in u fornu à una temperatura di 80-90 ° C è seccées à 4-5 ore finu à solu listessa. Se vulete fà u prune split, poi pocu prima di a fine di secredu, a tampiratura in u fornu deve esse aghjuntu à 100-120 ° C. Allora u zuccaru cuntenutu in i frutti saranu nantu à a superficia è i frutti secchi sò caramelizzati.

Cume guardà prunes?

Hè impurtante ancu cumu prununzià degà prudutti, furnite cù e cundizzioni di almacenamento necessariu. Hè megliu fà questu in un locu friddu è seccu. Prunes deve esse in embacchiti nantu à sacchetti di carta o ponu in caseddi di bastetta. Ma pudete mette in prunes in testi di vetru chjusu, ma per questu fruttu seccu deve esse veramente sicondu, è ancu sopra l'assecatu. Perchè u prugnanti pratiche senza avè moltu rápidamente. Inoltri, per una preservazione di prunes recommands pouring un petitu quantità di foglie de foglie.

E pruprietà utli di prunes

Eppo, avemu amparatu à fà prudigi, ma hè pussibule di manghjà assai è in generale hè stu fruttu seccu? I benefici di prunesi sò cunziddi, perchè guarda quasi tutte qualità valenu di pomi. Prune cuntene glucose, fructose è saccharose, circa 9-17% di u tutale. Inoltre ci sò àciti organici: citrique, malic, oxalic, salicylic. A cumpusizioni di prunes includenu pectin, sustanzi nitrogenu è tannici. E più impurtanti, u circonu cusì impurtante hè tutte e vitamine è minerali chì cuntenenu questu. Da vitamini, hè C, A, P, B1 è B2. E da sustanzi minerali - una gran quantità di fosforu, potasio, ferru, sodium, calcium è magnesiu. A causa di sta cumpusizioni, l'usu di prunes hè cunsigliatu per l'anemia è di u beriberi. Prune sò ancu utili per u funziunamentu propriu di u viaghju gastrointestinali. Ma ùn deve micca abusatu, postu chì i cireri anu un effettu pienu. Perchè 5-6 beuve un ghjornu fussi abbastanza propiu.