Pastille da pira

Pastila - hè tutta a famiglia di u zitellu. Più sapori è à a listessa ora dulcezza ùnicu, hè solu impussibile di pensà. Spicciamenti si hè coccu di cumpostu senza zuccheru. Preparate a pastille in casa da i pira è assai faciule.

Una ricetta per pastiglii da pira

Ingredients:

Preparazione

Fighemu cunzidira una scelta semplice, cumu preparà una pasta da pira. Allora, u fruttu hè robba cu cura, è tagliate in picculi fette. In una cunchita pour un poveru acqua è pour a pera in ella. Scalfitamu in un focu dèffre finu à u solidu, fretti bè cù un tamaru è fracete novu finu à chì u fretu d'esvaporiu si evapora. Allora aghjunghje u zuccherinu è torna cocurate, ma prima di l'ingrossu chinu di a massa. Patata di zucca di frutta con zucca sulfonica di panurazione coperta cù u paper di furmagliu. Fudirate nantu à carta massima forte è a puscia à secre in u fornu. Prudutti imprese cum'è seguite, trasaltenu u rotulu è a maghja in vetri di vetrate hermeticu. Hè tuttu, pastiche di pira prestu!

Pastille di pames in un secadoru

Pò pastellu pò esse preparatu da solu di frutta fresca di peare, ma ancu da jam jam . Scupremu in più cunsiglii cumu fà un modu cusì in l'assecurante.

Ingredients:

Preparazione

Per appricà ùn hè pegadiziu quandu si preparava a pallet, fatta prima fatta cù oli vegetale. Allora preparamu un patati macinati grossi da pirasa, quandu anu facianu cuddà cù una coletta uniforme nantu à a paletta, perchè chì in u centru a purle di purée era ligne di più prima di l'armata. Purtate prestu a palletta nantu à a basa. Duranti l'asseccu, l'assecurante ùn deve micca toccu o movutu. U solitu, l'aghjunghje duveria esse cunsideratu sicondu si ferma in u centru di u panellu. Per assicurà chì a dilicacia ùn sia micca esse fragili, pudete cunfrite purée di peare cù parechje frutti è frutti altri - questu puderete una pasta di forza. U tempu di securità mediu hè in generale di 16 ore. Scaricate a pastille pronta mentre ch'ellu hè sempre calda, a pianta finamente in u tubu, piglia frescu è mette in un cuntenutu segatu. Hè tuttu, piglia cù pezzi per l'inguernu hè prestu!

Pastille di pira è manzila

Ingredients:

Preparazione

Cusì, per u principiu di u piru è di a pezza, tutta a moia è di asciugà cun una bagnata. Allora u cuteddu u fruttu in e so midemmi o quarti. Mediu cù l'osse cutu forti. Porti manghjusca è pira in una puchina, cupria cun una tapa è ponza un fugliu debbuli per stufa in u nostru ghjocu. Puderaghju a pene à tuttu u zupuniu addivatu è intricciate u fruttu in una licenziale, agghiuncennu lu zuccaru di limonu è u zuccaru à u gustu. Pudete ancu mette in i vostri suppli favuriti, per esempiu, cinnamone o villeillinu, à u gustu, ma senza elli ùn hè ancu listessu. Tuttu appena moltu cura, è u coccu purée chì facevanu quasi una ora nantu à a stufa. Puderete a missa nantu à una cuperta di fragola, scorcia cù una strata fina è secca à u fornu à una temperatura di 170 gradi.

Pastille fete di pira in un multivariate

Ingredients:

Preparazione

E me pira, tagghiati in pezzi, sguassate i focu è fate u fruttu in a cup multivarka. Ablejemu u modu "Baking" è fate per una ora. Allora fusione u zitellu resultante, aghjunghje u zuccheru è cocchi bè per un'altra ora, utilizendu a listessa manera "Bake". Allora, a massima fina cun un forchetta è dissiminate una strata fina nantu à una matta o parchmenti di silicuni. Cercheghje a manicure pè seccià parechji ghjorni. Questu hè, u pasticceria peri in u multivitaleta hè prestu.