Alkonost è Sirin sò l'occhi di gioia è tristezza

In l'arti russa è l'articuli (libri, quadri di catedrali, etc.) ci hè qualchì volta una imagina strana è attraente d'un pappellettu cù una faccia è e mani di una vèrgine - un simbulu di tristezza luminosa. U carattere hè ancu in legends è porta u nome Alkonost. Pocu sapientanu ciò chì l'autori hanu investitu in sta stampa è induve hè sta stampa.

Quale hè un alconistante?

Alkonost hè un pezzu paradisu fabuloso, a prima descrizzione di quella si prisintò in Russia in u libru in miniatura di u XIIesimu seculu - u Vangelu di Yuryev. L'imaghjini provenianu da a mitulòggica antica: a ligenda di a bella Alcyone, vultatu da i dii in un pesci di mari di u mari. In a traduzzione da u grecu grandile grecu sona cum'è "alkion", ma i scrittori di librettu distortu u nome pocu cumu per l'orella. Per via di l'interpretazioni sbagliata, u pianu di u mare hà diventatu un nome di famiglia. Tanti narghini anziani infurmati da ellu, è più frequentanu liggenu sò interscritti cù un altru pratiche mìcculu - Sirin.

Chì ghjè a diferenza trà Sirin è Alkonost?

Alkonost è Sirin sò i guardianu di l'àrbulu di vita, l'heroina di i raconti folklori. Sicondu a legenda, i virgini dolci ani arrivanu à l'orchard à a mane di a matina per a festa di a vendita Apple salvata. U primu apparevenu Sirin, hè triste per chianciallu. A siconda ughjettella riria, s'assumiglia una roghjunata da l'ale di a rocca è dà u putere di curatchementos. Sirin è Alkonost sò l'occhi di gioia è duluri, questu hè a diferenza principale entre elle, ma ci sò altri:

  1. In certi ligami, Sirin acquè un significatu negativu è hè l'ànghjulu di u mondu scuru. Un segui di Alkion hè un residentu di u paradisu Slavicu d'Iria.
  2. A vèrgine di l'aligria ùn porta micca u malu à e persone, solu lures, mentri chì u so amicu era questu paragunatu cù Sirens di mare, ghjucatori è cuncurrenti di viaghjatori.

Uccitanu Alkonost in a mitulugia eslava

Leggi slaves di un pappellettu cù una faccia umana, chì a voce hè dolci com'è amore, hè un tipu d'interpretazioni di i raconti di l'Alcyone grecu. L'imaghjini chì vinìanu da l'Occidenti cadunu in amuri cù u populu rumanu, perchè elli consideranu inseparabile di u mondu animali. La miraculosa fanciulla à Alconost in a mitulugia Slavica hè furnita cù elementi interessanti:

Alkonost hè una legenda

Longa anni di a ligenda nantu à a bidda dia cambiatu è hà acquistatu nous infurmazioni. In l'antica enciclopedia "Shestodnev" di l'Esarcatu di Bulgaria, era simplicemente citatu chì ani annunziatu nantu à a spiaggia è scogli sò nestlings in u mità di l'invernu. Dopu a legenda era supplementata da i seguenti fatti:

  1. U piobu Merkonta cuntene oghje ulechjulendu u primu immersi à u fondu di u mare, è ùn si pò esce in terra per una settimana.
  2. Mentre chì a masonera hè in l'acqua, u mari hè chinu di calma. U clima hè tranquillu, anche a stagione fredda.
  3. A mamma ùn si vedi micca da i ochjuleghje finu à i fossi.
  4. Se l'embriione ùn hè micca prisentatu in l'ovu, sorge da u fondu di u mari à a superficia, ma ùn si deterassi. Hè colpu à a chjesa in un candileru.

Cumu chjamarà un pappaghju Alkonostu?

Sicondu a legenda, a deessa Alkonost cantu curazioni è porta a felicità à l'abitazione, perchè e persone anu pruvatu triplicà l'intristelliserie è a forza di utilizà i benefiziassi ch'ella prupone. Ma ùn si vaju a mane, perchè i cacciaturi si sò andatu à u zoppu: abductu un ovu guaritu da a bella doncina, chì aspittàvanu ch'ellu andava in circustu per ellu è si mette in una trappula. Ci era credo chì si ncontranu una virginia lighjende ùn passanu per una persona senza traccia - ellu si trova calmu è felicità, ma sempre torna à u locu induve a reunione hà successu.

Uccelli femminili Alkonost - L'imàgine hè stupente è multifocalizatu. Aparisa in assai liggi, cum'è u guardià di u paradisu, à pusà nantu à e porte, o l'incarnazione di u diu di Diu Horus. In i dipinti pre-cristiani antichi, stampa populari, a vèrgine aveva spessu. Da u mezu di u Medievu u carattere ghjùnsimu in u nostru tempu: una criazioni cummincianti cum'è piuma hè citatitu in i poema di Blok è Vysotsky, è l'imagina più vivda di e vèrgini - luce è scuru (Sirin) pertenece à Viktor Vasnetsov. U pittura "Songs of Joy and Sorrow" hè una esempi vivetta di l'imaghjera chì hè vinuta da Grecia.