The Witches Sabbat

U significatu di a parola "coven" pò esse truvata in u libru nantu à magia negra. Ci hè chì dice chì questu termini custituiscenu una grande e soluzione di i spiriti maligni, passendu in segretu da e persone. U capu di sta "balla" hè u stessu Satanassu, chì domina u dimoni è i soglie. U cuncettu mudernu di u Sàvettu hà primatu durante u primu cristianesi.

Chì significarà è cumu si passa u sàbatu?

Witches, grazi à i so putenzi, pudendu campanu per sempre, è di privà di stu privilegiu ch'elli ponu pour u diavulu. Ghjè in u sàbatu chì u Signore di u malu scorri tali daveru, è dinò incuraghjenu temi distinti. Ci hè infurmazione chì in ei intimu, l'iniziazione in i maghi tradiziunali, è i mortali anu l'oppurtunità di vende l'anima à Satanassu. U signalu per u cunventu hè distribuitu da u diàvule nè più prima di 49 ori prima di l'iniziu. Solu l'iniziutu ponu esse chjamatu chjamà. Sì qualchissia ùn favurisce micca à a reunione, u so Satanassu rimette è punisci.

Normalmente u Sàbatu passa in Bald Mountain - una muntagna cù un grande glade à cima. In ghjiru à a zona aperta hè un densu foglie, perchè nimu pò esse ghjuntu. Ci hè ancu infurmazioni nantu à l'altri posti per una cumunione, ma tutti avianu a fari cu li muntagni. Per esempiu, un altru locu famosu hè u Mondu Broken in Germania. Ci hè sempre fratu è forte u ventu di u ventu, ma per i raprisentanti di l'spiritu malignu, questu hè micca un impunimentu.

Per arrivà à u cunghjettu di Bruciacci, a Bruta ùn deve esse fattu un certu ritu, scritta in u famosu travagliu di u Bulgakov "Maestru è Margarita". A Bruta pò piglià tutte e robba, appricà una crema spiciale nantu à u corpu è po è ponu nantu à a scupa. Chì duranti u volu ùn hà micca vistu da e persone, avete bisognu di gridà "Invisible!". Witches can also use pigs for movement. In li witche turnate i so amanti. Dopu aghjunghjendu u sàbbatu, danu l'animali à i dimònii, chì i mpidèmule è praticà per un banquet. L'ànima di l'omu assassinatu va a l'infernu.

A cunvenzione di a bruca accumenza cù u fattu chì tutti sò divisu in gruppi di 13 persone. I dimònii sò dinò dividiti in parte, ma ùn anu micca osservatu nisuna ordine. Hè distinatu di tutti quelli chì si trova a ferita più forte cù una ghjovana chì serà a reina di a riunione. Per questu rolu, elegite una bella è più impurtante, una persona inocentata. A so virginità, deva perde u diavulu davanti à u publicu. Quandu Satana arrivò, i ritimi di a salutazione sò stati manteni. Puderete esse in ogni cosa, per esempiu, una capra, un gattu o un coru. Allora u capu di e forze malignite scende à i rapporti nantu à a basa chì ellu punisce o favurizeghja i so subordinati. Allora Satanassu urdinò i novi bruciati. Dopu tuttu l'avvenimenti ufficiale, u principale banquet di st'edicà, induve l'animi maligni ballanu, entertain, in generale, fate tuttu ciò chì piace. In solitu, a coven finisci cù orgie. Ogni parunu disprezzanu, quandu a forza di divèrntu pò esse micca stalla.

Chì ci hè a data di u cuncettu di u brucu?

In generale, cume in generale perchè chì u ghjornu chjamatu almenu quattru volte à l'annu per i tempi antichi:

  1. Kolyada . Questa festa pagana hè dedicata à a nascita di u sole. U celebru annantu à u 21-22 dicembre, quandu u cunghjettu.
  2. Carnaval . Da u 14 à u 20 di marzu, a ghjente celebre l'arrivata di a primavera. U Sabbat di i Sorgni hè stata annantu à u ghjornu di l'equinoxe di primavera - u 21 di marzu.
  3. Ivan Kupala . Questa festa hè dedicata à u diu Perun. Marcatu nantu à a notte di u 6 di lugliu 7 di ghjugnu. Witches sò urganizati u 21 di lugliu.
  4. I spiriti male sò riunechji u 21 di settembre u ghjornu di u solstiziu di u vaghjimu . À questu tempu, si celebrà a festa di vendita.

In Auropa, hè dinò crede chì i sughjetti sò riunificati è nantu à a notte di u 30 d'aprile à u 1 di maghju - Walpurgis Night .