Palpitamentu di u fetu per simana

Qualchidiu mòtia per sempre i ricurdate di u sonu di u latru di u so picciottu, da l'apparatu di ultrasound. Hè da stu mumentu chì a donna pregunnitava in modu involuntàvule à sente à u corpu, pruvatu à piglià l'ecu di a vita ind'i so propiu.

Fetal heart test device

Ci hè parechje metudi per vigilicà l'apparizione è a freccia di maniche di u cori fetali. Una machina ultrasonica standard pò piglià u latru di u fetu in a sittimana di u 6, quandu accende 130 taglici per minuti. Un phonendoscopiu medico ordinariu fa pussibile cunseta sti data solu à 16-17 simane, quandu u so ritmu addiventa più frequenti chì in una donna incinta. I soni vivaci di u caciu di u cori per un ginercuttore obstettrista è sensitivinu, aghjunghje l'ombra à u ventu di una donna. Inoltre, u dispositu hè spargiate assai ecocardiumograficu, chì vi permette di analisà u statutu generale di i vini è di u core, è ancu per investigà a intensità di u flussu di sangue in tutti i dipartimenti. Avalia di u latru di u fetu prima di l'obstetre uttinutu à u cardiotocographe. Hè elu chì mostra u veru mudellu di l'attività cardiaca di u zitellu è u ritmu di a cuntrazzioni di i musculi uterini. Detta indicazione veri di saturamentu di u novu cù l'ossigenu è a so attività in u prucessu di travagliu.

Freccia di ritmu fetale da settimane

In a pratica mèdica, ci sò parechji standard di ritmu frecu di u fetu in parechji settimuli, qualsiasi devenza di quale anu da causà alerte à a mamma è u duttore chì a vigore. Eccu alcuni figuri cumuni:

Una prova di gravidenza prughjettata vi mostrarà u latru di u fetu à 19 simane. La corrispundenza di ritmu à i normi aiutà à dispelisce tutte e teme è teme maternelle. U fetus hè giantinu attivamente, cunsuma più oxygen, rispettuamente, è a frebba cù u cori di a frebba. In a presenza di ogni patologica di u gravidenza, pudete avè seguitu u latru di u fetu à 20 settimani è ogni dopu, per escece u risicu di a morte intrauterina di u zitellu.

A palpitazione di u fetu à 23 simane hè ghjuntu cusì distintu chì permette à u mèdicu chì avè eseguitu à esse chjappi stranieri è evaluate i toni di u musculu di u cori. Stu prucessu hè chjamatu auscultation. A deteczione di latti di u fuzzy, sfuenti o irregulari pò esse un signu d'inguernu d'ossigenu di i vaccini.

Cù una pronta decisione di registrà per una consulta di una donna, a donna pregnant hè mandata à un ultrasound di rutina, chì determina u latru di u ventu in a settimana 30, a so cundizione generale, a pusizione, etc. Hè in questa ora chì l'utilizazione di ecocardiograficu è l'identificazione di a situazione precisa di u cori in u torax di u zitellu sò pussibuli.

Sì a mamma hà prublemi di salute è devvii in u sviluppu di u zitellu, hè necessariu di registrà a freccia di u fratumu fetale in a 32 settima, chì hè realizata usando u metodo di cardiotocograficu. Per una ora, a freccia di cuntrazzioni di u muscatu cardiacu di u zitellu hè registratu è a so variazioni durante i pattu.

In l'ultimi settimani di gestazione u zitellu hè digià bastatu grande è occupanu tutta l'espaiu in l'utru. L'attività di u mutore diminueghja, pari d'accumulà l'energia necessaria di nascita. Un ultrasound di u latru carnivale fetale à 38 settimani vi darà qualchì diminuzione in a freccia di cuntrazzione chì hè a norma in questa stage.

À a fine di u gravidenza, l'utru hè in un tonu, chì ponu influenzallu l'affettu di l'offerta d'ossigenu à u zitellu. Ùn hè micca superflue per investigà a freccia di u mercuriale fetale in a 39 settima, chì u nàvolu hè moltu vicinu è a valutazione di a so cundizione serà una preziosa informazioni per l'obstetre.

Aghjunghjene a latta di corpu à settimane hè solu per i femine chì anu un certu sensu risicu di interruzzione di gestazione.