Stadium "Louis II"


Situata in Fontvieille in Monaco, u Louis II Stadium hè statu apertu in u 1985. Questa hè a più grande facilità sportiva nantu à u territoriu di u principatu, chjamatu in onore di u prìncipi Luiggi II, riguardu à l'erecciunazione di u stadiu.

Struttura di u stadiu

L'arena multi sport hè equipata per i rigioni più altu. Ci hè un piscatore suttatuggì sottu uccidintali, un salottu di bashcalla, un gimnasiu per a furmazione è squash è ghjudizii di splendore. In ghjiru à u campu di u stadiu hè un cumplessu per l'atleti cù i scicpane è l'accessori necessarii.

Cunsideratu è parking: hè cunsistenti di quattru niveli è du circa 17 000 spazii di piazze, situate direttamente sottu à u stand.

Louis Stadium 2 hè famosa per u fattu chì si spessu prumessi partiti di a Supercopa d'Europa è a Liga di Champions. Questu hè unu di i più boni pratichi sporti in u mondu sanu, induve cumerciunu i competizioni di u livellu più altu. U territoriu di u stadiu hè l'uffiziu principalu di u club di football di Monaco.

Cumu ghjunghje?

Da a Monaco stazione di trenu per l'u stadiu pò esse acquistatu da u bus numero 5 o nantu à un car rental . Sè troppu preferite caminari, a strada ùn vi purterà più di 20 minuti. A lot di hotels è restaurants ùn sò micca situatu da u stadiu di Louis II. U costu mediu di vita in l \ 'alberghi partenza da 40 eurosu per ghjornu.