U Museu Marittimu


Se interessate in u mondu di l'acqua sottumessu o si trova assai di creà simulciuti di i navi, Monaco vi maravigliate sorpresa, postu chì u Museu Maritimu - un locu induve pudete truvà una cullizzioni unica di tuttu ciò chì tocca à a vita di u mari.

Collection Features

U Museu Marittimu in Fontvieille cumprò sottu à u so canzuni un ricchju riccu d'uggetti chì anu significatu à u mari. Eccu avete acquistatu cù mudelli di i famosi navi, assai di quali eranu trasfiriti in u museu da a cullizzioni privata di u XIII principe di Monaco Rainier III. In u cartulare, a cullizzioni di u museu conta di circa 200 simulacchi. Enormi liners transatlantici, veli militari e forti scientifichi, laboratorii marini ponu esse considerati in u più detallu. E, cum'è regula, i visitori à u museu sò immensamente impressionatu da u naturalisimu di i tesi.

Storia di a creazione di u Museu Marittimu in Monaco

No solamente l'esposizione di u Museu Maritimu hè interessante, ma ancu a storia di a so creazione. Una enormi kontribuzzjoni à a creazione di stu museu hè stata investita da u dentista Pallanza. Stu omu amava u mari cun tuttu u so core è era dedicatu per ellu. Hà travagliava un cirujano dentale nantu à a nave "Jeanne d'Arc". A prufessione hà permessu di dedicà u tempu à u so favurevule predilettu - criazioni grandi mudelli di i navi. Duranti u so servitore nantu à a nave, hà designatu più di un mezu è mità centu mudelli.

In u 1990, i mudelli di l'opara di Pallanza foru solitu à a mani di l'amministrazione di Monaccu. In attu, era questu avvene chì hà purtatu à u nascita di l'idea di creà un museu specializatu. A realizazione di sta idea hè stata presa da u Prince Ragne III. Hà pigliatu una sala di u museu cun una area di 600 metri kwadri. Hà abbitatu ancu una cullizzioni di mudelli di Pallats. Bonu, un pocu dopu, l'esibiti da a coletta persunale persunale anu aghjustata à questu.

L'amore di l'abitanti muderni à i navi è u mari ùn hè micca accidintali. A Cumpagnia di Navi hà sempre fattu un rolu impurtante in a vita di Mònaco è più di una volta sirvutu per u bonu di Francia, chì prutege u paese da l'attaccu di i nemichi.

Cumu ghjunghje?

Per vene in una di i musei più interessanti di Monaccu , avete bisognu à piglià l'busu numero 1 o un numaru 2 à a Place de la Visitation di strada - un pocu passaghju à u Museu Marittimu. Inoltre pò piglià un taxi o allughjassi un auto .