Cattedrale di Saint Knud


Unu di i principali monumentu storicu di Odense - a Cattidrali di San Knud, situatu à u cori di a cità, nantu à u fiumu fiumu. In più di u fattu chì l'edificu di a cattidrali stessu hè un maravigghiusu esempiu di classicu danese Goti, sò manteni relitti antichi cristiani è a tumba di a famiglia reale. A più notu famosa trà i visitori à a cripta, induve i restani di a patrona di Danimarca sò sipenati, i so arme è i vestiti militari sò esposti.

Chì pudete vede?

Sicondu a legenda, in u 1086 durante a preghiera à u monasteru di San Alban in Odense, u re di Danese Knud IV, u so fratellu è i fideli cavalieri sò stati ammazzati da conspiratori. Dopu à u morte di u re, u paese hà vivutu assai anni di seculu è di famine, chì era perceivedu da i danesi cum'è un castigo celestru per u sacrilege hà fattu in a chjesa. Dopu ci eranu rumorsi di curazioni miraculosa nantu à a tumulu di Knud, è a ghjesgia canonizava digià in 1101. In particulare pè u sepultura di u re nantu à a muntagna di Klosterbakken fù custretta una iglesia di lignu. È oghje u restu di a so fundazione pò esse vistutu in a cripta di a catedrale.

In u 1247 sparsa una guerra civile, chì allora solu e cendruzzi di a chjesa. Quattru anni dopu, u vescu Odense hà impostu un novu tempiu nantu à sta tarra, a custruzzione di quali durò più di dui centu anni.

Quandu a custruzzioni vinni à a fini, rapprisentanu di a famigghia riali fù ributu à a nova iglesia è u famu altare grolle era trasportatu da a cappella riali. U triptychu sculpite grande di scatula cuntene parechji cintunari centu imagine di i reali danesi è i santi. U fattu chì l'altare hè statu cunservatu per tanti anni - in surprisingly, in presentu hè una di e reliiezii naziunali di Danimarca.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à a cattidrali di Saint Knud in Odense, a manera più faciule hè cù l'autocar - rotulji N ° 10, 110, 111, 112, Klingenberg. Porte di a catedrale sò aperti per visita di ogni 10:00 a 5:00 p.muniale (domenichi - 12:00 a 16:00)