Articuli di Pasqua

Sì avete leghjite stu articulu, in a vostra famiglia, u prubabblità, aghjunghje a tradizione cristiana è celebrà a festa grandi di u Cristu luminu di u Cristu. Forsi, a ghjenerazione più chjucu ghjè familiarizatu da e tradizione di Pasqua è, cù l'adulte, preparanu per i vacanze è u celebrà. O quellu chì vo site à dì à u zitellu annantu à a Pasqua, u so significatu è e tradizzione assuciatu cù questu. In ogni casu, hè pussibule è necessariu di involutà u zitellu in preparazione per questa festa di famiglia brillanti. E in questu avete da esse benefiziu da e idee cullate in stu articulu di bè arti per a Pasqua, chì pudete fà cù i zitelli.

Uova di Pasqua per i zitelli

Pittura i uvaghji incù acuarela

A primu e più impurtante tradizione di Pasqua cù quale si cunnoscenu (o chì hè digià introduttu) à u vostru picciuttante hè l'usu di pittura di uova. Ùn avemu micca stà in quelli modi simplici è pratichi, "adulti" di ulecu di culore com'è cibo cù cappulinu di cipolla o trisci di tela colore. È hè megliu di pruvà di cunghjunghje cù u zitellu à l'articulu di u pidiche di Pasqua artighjanali.

Pozzu un pocu ova nantu à u focu medju, intantu preparanu un spaziu di travagliu per u zitellu: acque, vetru o un vaso d'acqua, piucevuli di qualità, un standu d'ove o un vetru regula seranu necessariu.

Oghje sò stati cocciati à 8 minuti. Allora l'adultu pigghia unu di l'olii da u panellu, asciugà cù una siccica è a mette in un stand o un vetru. Avà u zitellu poni pittura di acuarela nantu à u ovu seccu. Ùn vi scurdate di spiegà à l'artista petite chì pudete toccu l'ovu solu cù un sbagliu, altri pudete cumminà. Quandu u zitellu finisci a pittura una parte di l'ovu, aiutau di volta l'ovu micca dipinta in bocca - pò esse fatta in seguitu, perchè nantu à u cinghje à quellu chì l'acuarelare si secca, è ùn si spargiu micca. Ora pudete pintà a siconda mità di u ovu. U ritrattu pò esse qualse: quantu fantasia voi è u vostru artistu ghjovanu bastatu - da l'ornamentazione simplice di punti, straggi e ligne dinò à ritratti sani è paisaghji.

Pittura uvocu cù un markatu persunale

U ghjuvatu è ghjuvatu fugliale pò esse stampatu di manera simplice assai, chì ùn deve micca esse gastrui enormi: cù l'aiutu di marcatori permanenti di unu o parechji culori, hè pussibule creà funestimenti decorattivi in ​​tuttu in a superficia di a cunchiglia d'ose.

Basi per u ovenu decorativu

Se u vostru zitellu decide di fà un ovu di Pasqua apposta per u largu almacenamiento, vi diceremu di manera di preparalli. Un ovu crudu, lavatu bè cù sapellu, deve esse trasfurmatu longu per una agulla "gypsy". Allora v'avemu bisognu à u cuntenutu di l'ovu in un vetru o à altri pratiche, rinfriscà ancu l'ovu vacanti already vacanti sottu u flussu di l'acqua è seccu. Per forza, pudete cagiunà un ovu cù picculi piezzi di carta usando PVA cola. Queddi di preparà a superficia di l'ovu per a pittura o un altru mètudu di decorazione: primed with water-based paint or mixed with PVA gouache cola. Prima di principià u decoru di l'ovu, assicuratevi chì u sughjettu hè seccu.

Oghje d'aiutu cù perle è micca solu

Ùn pudete micca solu di paint è di dipinta un ovu - pudete cagiunate a superficie di a so superficia cù perle, perle, paillettes è ancu croup è pasta. Oghje sò generalmente pasted, micca pensatu à u cunsumu in l'alimentariu. Hè megliu di cola cù un ovu cù tezze finitu di scoccatale di duppianu, è ghjè prublema di pegà tuttu in questu. Vede ciò chì un ovu dulcicu, "fluffy" pò esse fatte cù l'aiutu di un vermicelli "star" e lenticchie rouges.

L'artisgianu di u ghjuvellu per Pasqua di carta

1 Patties - Ovi di Pasqua fattu di cordone di carta

Puderanu diprezzà un pruduttu di salute o una carta di Pasqua. Fate u stessu cum'è i fiammi di l'annu novu: u rettangulu di culori culuriti in quattru, l'anguli liberi sò cutucati longu l'arcò per tale chì l'ovale si prisenta in a forma dilata, po essere furmule, inturniati, quadranguli è altri schezii sò stampati in l'ovitu plegu.

Paper flowers di Pasqua

Pruvate cù u zitellu à rinviviscia a tradizioni antica olvidata di decorazione di Pasqua cù fiori artificiale. Aghje 2-3 o più cilugii di diverse tagliu di carta culurata. Fate nantu à i canteri di denticula petites o grossi-petali. Allora andavanu à doppia a pezza quattru volte, fannu un pirtusinu in u centru è fate in order à grande à petite à u filatu (solu micca un coure), un bastone di legno o un cóctel. U centru di u fiore pò esse fatta splitendu u fini di u bastone o un tubu o ghjunghjenu una bagnata di plastica in u filatu. Pudete fasce u capu di u fiore cù a stessa plasticine o cinta. In u tagliu, pudete appiciccate una cutedda di stampa da u verde. Questi fiori in i vechji ghjorni cuddaru direttamente in u pastore festivu.