Signori di u populu di l'Ascenze di Nostru Signore

L'Ascensión di u Signore hè una di e vacanze ortodoxu più impurtante, chì hà speciale significatu à i cristiani. Hè cilibratu u trentè ghjornu dopu a Pasqua, tradiziunale u ghjovi, è simbulizeghja a fini di u viaghju terrenu di Ghjesù è a volta à u celu. Sò particulari interessante sò i signi è supersticionesi assuciati à l'Ascensioni di u Signore.

Signs è supersticiones per l'Ascension - chì avvicinau?

Sicondu e credenze, a notte di l'Ascenze di u Signore hè cunsideratu un rumanzu di notti, perchè l'acelli sò più persone più chjucu. E aiutu di quellu chì cura per piglià questu paese - tuttu l'annu dopu passà in lacrimi è prublemi.

L'Ascensionu assuciatu cù a festa di a tradizione è i signaghji dìssenu chì era impussibile di neve a casa, lavate, visite u bagnu, impone in ogni tipu di cuddie, si ùn ci hè micca una precisa stretta.

Hè cunsideratu un signu dolenu per rinfigurà una dumanda à una persona in necessità. Hè necessariu per aiutà i poviri e poviri, trattà o qualcosa di fà qualcosa.

Ci hè una supersticione assuciata cù u beddu. U zitellu hà stupidatu, intruduzzi di branchi in braccialetti. Sicondu a credenza, chì a vanda ùn spicchera à Pentecoste, sarà sana è si marite l'annu. S'è marchitatu - a prescienza di malatia o morte di quellu chì riciviu.

Signori di u populu di l'Ascenze di Nostru Signore

Sicondu i signi canusciuti cù l'Ascenzioni, ci hè un veru calore è un veru estiu, ùn ci sarà più ghjàllichi.

U tempu hè particularmente scrupulevule nantu à questu ghjornu. Un omenu praticu era cunsideratu à esse chiuvi nantu à l'Ascenzioni, prumesse un poviru annu per cogliu è a malatia di u bistiame. È u tempu chjucu è u sole eranu, per contru, a guaranzia di una bona vendita.

Sicondu a credenza, a rossa abbastanza cascata nantu à l'Ascenze di u Signore - da questa, a terra chì chianci è guarda a Cristu à u celu. Li picciotti picciotti pruvò di lavà di l'acqua cù questu rugiada - i persone pensanu chì pudete diventà una bellezza scritta è prestu marità .

Ovu, ravagatu da a gallina à l'Ascension, senza pretextu, ùn mancava, perchè secondu chì era un putenza màggica. Era parlatu è utilizatu com'è un incantu.

Tradizziuni, costi è signalli per l'Ascenze di u Signore sò assai interessanti è di grande significatu semànticu. Allura in questa festa hè abituale di cocchi cuperni in forma di scariori di sette passi, simbulizendu u modu à u celu. Parechji cridètenu chì un piacè di cume prumove a crescita di carriera, se mangianu e cookies in a matina è lavate cun acqua cunsacrata.

A Obligazione era a presenza in a tavola festiva di tufonzo cù cipudine, tutti i piatti eranu cunsacrati, manghjendu è trattaru i invitati. U ghjornu hè cunsideratu in qualchi modu un memoriale, perchè u manghjà hè avutu un significatu spéculateur per a ghjente Ortodoxa.

À l'Ascensión, unu pudia turnà à Diu è dumandà u cumplimentu di u codice preziatu. A cosa principalu - micca di dumandà soldi è ricchezza, una tale dumanda chì e maiori putenzi ùn sanu micca. Una eccezzioni hè u casu chì u finanziamentu hè necessariu per una bona scusa o trattu. Sicondu a credenza, tuttu ciò chì dumandate hè sicuru per esse realite. U Signore in quellu ghjornu o sente tutti, ancu u peccatu perdutu.