U sviluppu di e so cumpetenze in i zitelli in prelogu

L'arti di canti in u piriu di a antichità era cunsideratu u primu signu di l'educazione di a persona. Questa opinione si pò esse appiicata in u nostru tempu, perchè u sviluppu di l'infurmazioni vocali in i zitelli no cuntene à a furmazione di u auditu, di l'parolle è di u pensamentu, ma dinò l'esfera emotiva è moralu di u zitellu in i pre-umanu è a so curiusità creativa. Cumu si poni studia di u zitellu à cantà, è andaraghju più.

Elementi di capacità basi

Perchè oghje in kindergarten u sta dumanda ùn hè micca datu l'attenzione debbula, è, anche diversi anni di canti di lezioni, i zitelli, chì venenu à l'scola, ùn sanu micca cumu gestisce a so propria vuci.

U metudu di insignà i zitelli di crescita di l'età in furmazione sò furmate u cante básicu per i zitelli, chì include:

Cum'è un zitellu criscinu è aprende cumpitenzi, sò diventati più cumplessi.

In u primu anni di e classi à l'età di trè, u zitellu deve canterà cumandate da un adultu è i canzoni simplici sò presitu per l'apprendimentu. Oghje più vicinu à a scola, i zitelli chì sò stati prumessi in modu cantanti, devenu esce da cantàghjine indipendente è colectiva. In questu casu, i canzone sò chantificati in una cantu-canzone, modu espresivu, e parolle sò pronunziati da elli chiaramenti è i so soni sò trasmessi bè.

I caratteristiche di l'insignamentu di u cantu di i zitelli di età in furmagliu

Quandu insegenu a canti di i zitelli, i carattaristichi fisiulogichi ci anu da esse cunsideratu. Allora, i cordi vucali sò thin è curtu, a dimensione di a larynx hè trè volte menu menu di l'adultu, u vulume di i pulmoni hè più chjucu. Grazie à questu, u sonu emessu di i zitelli sò letti è in alta, ma di debbuli.

Quandu impranu i zitelli, hè megliu usà u ghjocu. Ghjè per ellu chì sò assai più faciuli di amparà tutte e materiali è e so cumpetenze, in più, ùn perde micca interesse in l'studii stessu.

I paisani chì ùn anu micca esse educazione musica, impone cù i zitelli chì cantanu nantu à elli ùn hè micca cunsigliatu. Hè megliu di cunfidenza di i prufessori. Finu à 6 - 7 anni, tutti i canti per i zitelli utilizate una forma di ghjocu è dura solu pocu tempu, solu 30 minuti. I paisani deve ricordà chì per l'appressu riescitatu di un zitellu ùn hè micca abbastanti per elettu un maestru e una tecnica impurtante, assai più impurtante hè u so vulete cantà. Sì ùn si trova, allura tutti i lecite diventeranu tortu per i zitelli.

Metodologia di u ghjocu per i zitelli di i zitelli

Intonazione di voce

Prima di trasfurmà cù u zitellu direttamente à cantà, bisognu à dà l'oppurtunità di sente a vostra vuci. Per questu scopu, i ghjoculi sò adattati in u quali u zitellu deve a precisione di ripruducir intonations separati, per esempiu, gioia è piene. Perchè in a vita di ogni ghjornu, queste notte di a voce di u zitellu sò digià familiarizatu, serà più faciule per aghjettà à a musica, perchè intonazioni simili sò in modu di ritmi musicale.

Speech

Hè ancu impurtante di trattà cun discorsu di u zitellu è di dicioni, perchè cuminciate avè bisognu à riprodunziamente è claramente reproduzzione. Una bona aiuta in questa hè a ginnastica articulata. Aiutà à u zitellu à calenderà i musculi di u mandibulu, a lingua è e carru.

Game "Yazychok"

Questu hè u ghjocu principalu d'articulazioni per i zitelli. U ghjocu hè chì a lingua "viaghja" per a bocca di u zitellu è cusì cresce i musculi necessarii. Duranti u ghjocu, i zitelli sò riferiti una rima è ripetiri tutti i muvimenti di u capimachja.

Per esempiu:

" A manu manca (trasfigurassi a lingua cù a paghjella à a manca),

dirittu (now the cheek on the right),

Una volta (novu à manca),

dui (novu à diritta).

Up (pierce u lipu superiore).

in fondu (fondu),

Up - down (still on the upper and lower lip).

Yazychok, ùn sia micca pariu!

Lips, svegliate (vive lips)!

Rotik, aprire (aperti a bocca aperta!)

Langue, fate tene (morda u punta di a lingua),

è ùn anu micca paura di i denti (fate a lingua è avarete pusessu, muzzicendu tutta a superficie di a lingua)!

E denti è denti

muzzucenti ancu i labbra (muzzicannu u labellu).

Bite, muzzicu (morda u lip superiore)

è ùn ne pensà micca.

È i labbra chì si riria (in u surrisu, avemu apertu i denti superiore),

dopu hè forti offisu (vultemu u labellu più basso, dà a faccia d'una espressioni offesi).

Si riurdanu cun piacè (per apre a denti superiore in un sonne),

Allura torna torna offense (vultemu u labellu più finamente).

Tooths tired of biting -

accuminciaru a masticari la lingua (grapamu a lingua cù i dentiali).

A lingua ùn hè micca una foglia di cole,

hè tutte micca, tutte zuccheru!

Teeth, denti, calmeranu ,

un bon lavatu ( lavu a lingua entre u labellu superiore è i vostri denti).

Ùn avete a rabbia, ùn murite (pasimu a lingua entre u labellu è i denti)

è surridendu cun noi (surrisu)!

Dacia

Un puntu indispitterevule di l'impresa di u zitellu di cantà hè a parolla di respira. A respirazione adequata à u zitellu hè necessariu per appruntà cumu regulate a forza di u sonu riproditu. Questa pò esse fatta cù l'aiutu di esercizii in u quali u zitellu hè stata fatta a taree per infierzallu quantu à l'stomacu, sopra a cannila, sopra à elle finu à u massimu, è cusì. Grazie a tali attività, i taglioli più bassi di i pulmoni sò usati, chì sò necessariati per cantà.