Regoli di u ghjocu in "Uno"

U ghjocu di cunsigliu "Uno" hè vinutu à noi da America. Oghje, questu divertimentu diventa una popularità enviable entre omi è donne, è ancu di i zitelli di parechji età. Sughjettu, perchè "Uno" vi permette di spent tempu fun and with interest è, in più, cuntributes à u sviluppu di a gattivita, wit è reazione rapida.

Per ghjucà stu ghjocu, nimu di i ghjudizii ùn hanu bisognu di passà troppu tempu per cumprà. In questu articulu avemu da rigalu e règiche fundamentale di u ghjocu in "Unu" per i zitelli è adulti, cù l'aiutu di quale pudete facilmente capisce quale hè questu divertimentu divertitore.

Regoli di u ghjocu di carte "Uno"

I reguli basi di u jocu di ghjunta "Uno" sò dinò:

  1. In "Uno" pò ghjucà di 2 à 10 persone.
  2. U ghjocu hà bisognu di un pezzu speziale di 108 carti, chì include 32 carte d'accusative è 76 carti regulare di un certu culore è dignità.
  3. À u principiu di u ghjocu deve bisognu di u distributore. Per fà questu, tutti l'attenti si atlenze in u mapa è definite quale elli hè u più grande. Sì unu di i participanti ricevenu una carta d'accionà, hà da esse tene da un sguardo. Se li cartulare di u listessu valuru sò attruvati in 2 o più juge, anu da esse pussibilità un cuncurrenze cun elle.
  4. U distributore face ogni golfer 7 carte. Una altra carta hè colpi nantu à a tola face à face - principià u ghjocu. Se stu locu hè una carta d'accionà da a serie "Pigliate 4 ...", deve esse rimpiazzatu. I cartoni restesenu sò stati facciuti sottu - anu un "bancu".
  5. U primu muvimentu hè fatta da u sughjettu à sughjettu in u dizziunariu da u vendeur. Hè obligatu d'allughjà u primu cartulare per qualsiasi autru, chì ci coinciditanu in u culore o a dignità. In ogni mumentu, u participatore pò pone à u pizzu ogni carta d'accionà nantu à un fondo nìuru. Se u jugatore ùn pò esse cum'è, hà da piglià una carta da u "bancu".
  6. In u futuru, tutti i ghjucatori fugliate u cunsigliu di ghjucà cù i cartoni chì cagiunendu, passendu u turnu da urariu. In casu di e carte d'accionàghjanu nantu à u campu, determinanu ciò chì l'appressu à seguitu hà bisognu à fà - piglià carti da u "bancu", skip a move, trasfiriu à un altru attore è l'altru.
  7. Quandu qualchissia hà 2 carte nantu à e so mani, è ellu vi puteva unu d'elli nantu à u campu, ùn deveria definitu à u tempu di gridà "Un" prima di u prossimu jocu. S'ellu ùn s'hè scurdatu di dì questu, deve piglià 2 carti da u "bancu".
  8. U "banc" ùn hè maiònimu. In casu di sta succorsu, puderete allughjà u pienu di ghjocu à ghjucà, allughjarà una carta nantu à u campu, mischjà è ristabilisce stu cartulare in u "bancu".
  9. U ghjocu culleghju quandu unu di i ghjucadore hà livatu tutti i so cartoni. A stu puntu, u cunzene pensa quantu punti sò in e mani di l'altri participanti, aghjunta ancu questi numeri è scrivite u cuntenutu sanu à u cuntestu di u cuncurrenti. In questu casu, tutti i cartoni convenciali sò stati accunsentutu cù a so dignità, i carte d'accionu nantu à un fondo biancu, più 20 punti à u so titularu è in u 50 di punti nero.
  10. U jocu "Uno" hè cunsideratu finitu quandu qualchissia hà righjuntu una quantità predeterminata di punti, per esempiu, 500, 1000 o 1500.

Regoli di u ghjocu "Uno Sorting"

E règule di u jocu di ghjocu "Uno Sorting" - una di e versioni di u ghjocu solitu - cunfurna cumplessu cù a versione clàssica. Intantu, i carti in questa versione sò significati speciale. Cusì, i cartulari stissi in questu casu sò basta, i carte d'aceddi nantu à un fondo biancu rimpiazza l'imagine di latte di zucchero è i carte "neri" - "riciclamentu".

A cumpagnia di ogni ghjucatu hè di scunnià di a cassa più prestu, currettamente distribuintà dinù à i latte di zucchero. Stu ghjocu hè perfetta per i mutivi è e zitelli da 6 anni, perchè ùn solu ùn pò piglià i celli per un pezzu u tempu, è permette di divertisce, ma ancu introdutore i zitelli à i fundamenti di l'ecologia è insegna per protettori l'ambienti.