U Teatro drammaticu reale


Stoccolma hè una cità di cuntrasti. In u mondu antichi di l' architettura, i grattacieli di grattacieli sò custruiti quì, è tradiziunale vechja ùn impediscenu l'emergenza di novi tendenzi in a musica è a moda. Suli è ospitale, a capitale di l' Svezia accolta à milioni di turisti annu. Trà l ' attrazioni più visitati, u Teatro Dramaticu Reale in Stoccolma meriteghja assistenza particulari.

Fatti storici

U Teatro dramàticu reale funnata in u 1788 da u Rè Gustav III è u so protegenu da Earl Armfelt. In i primi anni, i rendimenti eranu susteni solu in a lingua statale, cumu ch'elli ùn eranu micca boni opari boni in sudu, in u corsu di u tempu di u repertoriu di Dramaten cumprendi ancu in u inglesi, in francese è in altre lingue. In più di cummedie è operettas, u teatru spessu saranu renditi solenni à i caserini in a famiglia reale, chì da parechji anni hè fundatu.

À u principiu di u 1900, a custruzzioni di u Teatro dramàticu reale in Estocolmo s'hè abflucatu, chì hà causatu un incarceratu fortu chì hà distruttu tutta l'estructura. L'ultime play nantu à u vechju stadiu sia fattu u 14 di ghjugnu di u 1907, è in u 1908 u prugettu di unu di l'architetti più rispettati di u paese Juhan Fredrik Liljekvist hè statu implementatu è cusì hè un novu Dramatene.

Elementi arquitecture

A funzione d'inaugurazione ufficiale di u novu Teatro Dramaticu Reale in Stoccolma u 18 d'Oktober 1908. L'architettu, durante a creazione di a so riputazione, hè inspiratu da e modi muderni in edificazioni è teatrini in Europa, è ancu di e forme naturali scandinavi, pruvatu à cumminà tutti l'urdinazioni in un solu prughjettu. In u risultatu, u novu edificu hè stata fatta in u stilu di u Art Nouveau viennese cù elementi di u classicismu.

Inoltre, a fachada cintrali, decorata cù parechje chjucu, hè di grande interessu à i turisti. L'ughjettu di l'esternu era fattu da i famosi sculturi Karl Milles, Christian Erikson, Theodore Lundberg è altri, trà i so opri sò:

Dramatinu Hall

L'ingenu genitru Fredrik Lilquist hà sviluppatu u pianu di un novu teatru in minuti di dettu, perchè l'apparizione è l'interni di l'edificu sò in pienu l'armunia.

A capacità di u salottu principali di u Teatro Dramaticu Reale in Stoccolma hè di 770 pirsuni. Hè stata fatta in u listessu colore di color cumu di u Rè Gustav III - in i sfarenti di designu di blu, biancu è oru. Inoltre, u piacè di tutti i visitatori hà pruvucatu una ricchissima decoru, cumprese i dipinti luxurii da l'artist Julius Kronberg - "Apollo circundatu di 9 muses", "Eros in a cumpagnia di 3 diessesi di u destinu", etc. Sti opri eleganti nantu à temi mitulogichi sò assai bè ricivuti da i critichi in seguitu.

A grande impurtanza in l'internu di u salottu di u teatru naziunale naziunale suviè hè ancu attribuita à u lettu reale. Malgradu u fattu chì una stata separata hè stata fatta à questu, ogni spettaturi pudareti esaminà da u audju.

Cumu ghjunghje?

In u territoriu di Dramatena, i visitati guidate sò assicurati rigularmente accumpagnatu da una guida qualificada chì avarà acquisto cù a storia di sta locu legendariu, possa torna sottu à l'scena è indetta a parte malattia di u arte dramatica. U prezzu di una visita per i ghjente sott'à 26 anni hè 3.5 cu, per tutti l'altri - 7 cu

Pudete ottene u Teatro dramàticu reale in Stoccolma in parechji maneri: