Festa di sole 2014

In a nova stagione di u 2014, in l'abundenza di muderni muderni di moda, a fetta di u sole pigghia u primu locu. Questu equipaturale hè devessu per ogni zitella, chì ghjera assai versatili, pratica è, impurtante, assai eleganti. Hè nutèvuli chì un mudellu di pilu hè statu pupulari per decennii. In a nova stagione, i cambiamenti ùn sò micca tocatu u culore, a tagliu è a tela utilizata. A moda per queste faldi ùn hè micca per quessa chì a faldone di u sole hè adattatu à alcuna forma. Allora, prima, aiutà à aiutà di creà un volumore extra, è lush ladies aghjunghianu a sessualità.

Salute di moda

A primavera 2014 devende u sole di faldesità da tedesgii è densi. Certu, per l'estiu, mudelli più vivaces è aria seranu rilevanti, chì seranu à pudè vularià ancu cù un luggeru colpu di u ventu. Pò esse u fioru giallu, aranciu, biancu è rosa, è mudelli cù una grande stampa è sculture complexi. E puru stiluttenti faci una donna di u sole in una capra o cun un petit ornamentu.

Siccomu tali fascia hè un corpu spettivu spressivu, devenu esse cumbatu cumminatu cù a cima. A cima ùn devenu micca carcà l 'imaghja cù dete micca necessariu. Dàttu chì a fasa hè flared, hè megliu aduprà una cima fittezza. Per i bniet attivi chì valenu a so individualità, vale a pena prestu nantu à a moda di u sole di u sole. In questu casu, u culore pò esse monofonu, o cun un patronu o ancu cun una applique. Cundine assai impressiuni faldi cù una vina, decorata cù flounces o ruffles. Per quelli chì preferanu u tile grandi classicu, una fiorita larga modesta ùn hè micca u sole. Unu di l'avanti di purtatu hè chì si cunta bona cù quasi tutte calzate, inveci di a presenza o assicuranza di un timore. Ma u megliu cù una furtuna longa hè u sole chì aspetta li sandali cù un saccu di cinta. In questu casu, hè megliu per aduttà a cima cù bèziuli longi è braccieti, chì saranu appruvati nò solu nantu à e mani, ma ancu in i turchie.