Cumu vestitu in Tunisia per i turisti?

Viaghjà à a vacanze in Tunisia, sicuru, ci sarà una quistione nantu à aduprà per dress up here in vestisce a look stylish, senti còmode è micca viola e reguli locali.

Ruccioni in Tunisia

Tunisia hè un statu musulmana, ma l'attitudina versu i turisti quì hè abbastanza leali, è e restrizioni religiosi ùn sò micca rigoru. Dunque, dumandendu qualsiasi ropa di piglià à Tunisie, decide, prima di tuttu, cù u restu di u prugramma.

Se tenete a pena passà tempu solu in u vostru hotel, dà preferenza à i vostri robe di sempre. Sti pò esse lumi di cammisa, cime, blu, braccialetti, shorts, mini faldes, sarafani è vistimenti di luci. In una parolla, a robba in quale hè più cusitu. In certi hotel ancu puderebbe vede e donne chì soffre sulle. Per attività di sera, sicuru, vò a pena aghju vistimentu più eleganti.

Sì avete pensà à acquistà cù l'immubiliare di una cità particulare, sopratuttu se vulete visità a capitale o l'antichi vicinanzi musulmani, ùn pò esse micca un vestiti aperti, stritti o franchi. Duranti l'excursioni per i posti sacri, hè ancu necessariu di cundivà i vostri ghjinochji è e spalle.

Cumu vestitu e ghjuvanotti in Tunisia?

Certi turisti crescienu bè chì in Tunisia fora di e so hotel e donne anu seguitu tradizzioni Musulmani in vestizione. Ùn toccu. Tunisia hè una prima colonia francesa. Pò esse chjamatu statu statutu più europeizzatu, in compara cù Turchia o l'Egittu. Hè spessu pussibuli di scuntracciate e capicucini tunisiani chì viaghjanu com'è u mondu europeu orduntuu - in ghjiru à falà, cù un mircatu è ornamenti brillanti. Molte chjucchi è ghjovani donne (in particulare da cità economicamente buani o zoni turistici) sò guidati da a moda di l'Europa. Dunque, ùn fate micca particularmente in focu annantu à u duminiu di "dirittu" ind'u tutta a Tunisia, scopre u restu.