A lotta in un ortu in u giardinu

Una di e pesti più voraces in u giardinu hè un pratiche. Dopu annu à annu, u pruprietariu di u situ prupone unepore di sforzu per avè issu insettu. E ùn solu cuntinua per distrughjini i cultalli più longa, o piantate. Ma ùn ci hè veramente micca u miticulu efficae di l'oziu? Scupremu cusì per rinvresà l'altru di u giardinu per ùn avè micca cusì un danu percepbile.

Cumu truvà un bè in u giardinu?

U tippu hè un insettu finu à cinquanta centimetri. A pesta marronca hè longa mustachi, tentaculi è occhi murtali, chì parechji ghjardinari sò horrificati. Cumprà a so attività in normi sottu u pianu, a mugghja i muguli è rende a razzi di e piantini, i racolti è i lamperi. U menu di pezza hè rapprisintatu da patate, pepite, brunette, col, zucca è assai altri culturi.

Hè pussibule detectar stu devourer periculosi da l'aspettazione di picculi foglii (foraghjoli) in u locu di u situ, è di munzeddi soliti, in particulari dopu à l'ultimi rachi. Inoltre, à a notte, quandu u silenziu di l'oziu sona, simili à u chirrup du lettuce.

Metudu di casa per cumbattà l'oziu

Se trova u viscuvulu tipicu nantu à i letti, fate elli cù l'acqua è un coppiu catta d'oliu di girasole. Normalmente, in pocu minuti l'insectu si spende, è pò esse distruttu. Hè ricurdatu ancu per utilizà una solu solu saprina, chì hè ancu spressa in u burcu. Sapori pò esse usatu invece di savonu. Hè veru, stu metudu duveranu esse usatu cu curaggiu, perchè i chimichi sò assurbili da e radichi di i pianti vicini.

A lotta contru l'attru in u giardinu include a pruduzzioni di trappule speciali. Ci sò parechje scelte. Per esempiu, in u vaghjimu a pratica cerca un locu caldu per invierte. Manure o humus hè un locu ideale per questu. Dopu cavu un burchju à a mità di metru di u deep, imtene u manure. In u nordu di nuvembre, hè pussibule eviserà a trappula in cerca di un segadoru bored di a cose.

Una altra variante di a trappula ùn deve esse difficiliata per voi, o. Hè necessariu per intruparà un vavalu chjapu o una buttiglia in u pianoforte, chjusu a parti supraniore cù u melatu . Da quandu u cuntinuu hè cupartu cun una fogliu di ferru è pagghia o fenu. L 'osteru si caccià nantu à a trappula per l'aromu di u meli è u so calore.

I mètudi chimichi di cummattiri cu l'omi

Da chì aiuta di l'attru in u giardinu, hè impussibile micca di chjamà i chimichi chì anu un efectu effettuali nantu à a pesta. Oghje, i mercati è e maghju offre una scelta larga. Sò include "Medotoks", "Thunder", "Phenoxin plus" è assai parechji. Aduprate sti fondi solu in cunfurmità cù l'infurmazioni anneati. Di solitu i dispusitivi sò fatta in forma di grànuli o pùtlicu, chì deve esse cumpletu in i buchi di l'omi. Dung, a pesta pèrdite in u futuru vicinu. Spessu, l'urtulami diventà droghe in i buchjoli, chì piantate muddi di verdura. Questa hè una misura effittiva, ma deve esse ricordati chì certi sugetti chimichi chì sò assai sicuru per a salute umana pò esse assorbita da e razzi di a pianta.

Cumu prutezzione di un ortu d'un oziu?

Senza dubbitu, hè assai più faciule per prevene una pesti chì pattu contru a so prisenza. Prima, ùn lasciate micca in u cascatori nantu à u situ di una munzora di rascatura è di fugliale, induve l'insitu si preferisce u invierno. Siconda, in a cantina di primavera, o pianta in u giardinu in u perimetru di a marigold . Hè cunnisciutu chì l'aroma emessu da elli durante u fiori ùn hè micca un pezzu preferitu trà i pesti è a causa di scumpressà i siti cù fiori. Se i vicini di u vostru situ anu ancu culpè da a presenza di un osteru, offerta medizzioni cumuni per contrule. E allora tutti l'attività realizati seranu successu, perchè u dancu ùn turnà micca à i vostri camari da u duminiu vicinu.