Sacchetti per a natari

Cù u ritornu di u veru u largu aspittatu, ùn pudemu micca d'esce per andà à a spiaghja, settle nantu à una giacchittedella è assume l'energia di u sole è a brisa di mare. Di sicuru, per questu solu avemu bisognu di un vestitu di battagghia, è s'ellu si deve indagatore in u sportu di mare o spiaggia, puderete bisognu ancu chjamati shorts per a natazioni.

Maglie di donna per natari

Curati N natini per a natatione pò esse curtzu è longu. In ogni casu, sò fattu di material sinteticu di sicurezza ràpida, cum'è u poliester, neoprene o nylon. In prima, sta forma di vestizione era inventata per l'atleti surfer.

E shorts neopreno per a natari à a cintina (cadenti) sò tenuti da mezu di cordone, cù bande elasti. Per cunvenzione, sò furnuti di una mosca chì si fendula cù Velcro. Tuttu chistu ùn permettenu micca shorts per fallu ancu in l'onda più forti.

Per fà crià chjassi è altre pezzi petite, i bummardini di bagnu classificate sò furnuti cun un petite schernu, ancu cun Velcro.

I spiuzzi di ghjuvanotti di i ghjuvelli sò purtati nantu à u swimsuit. Sò adattati per i sportivi acqua. U tissu pruteu d'acqua è secche assai in rapidità, perchè questa ropa ùn vi cunfondà micca.

Storia di i shorts

Prima, i zitelli facianu shorts - era convenientu per elli è per i so genitori. Ma quandu, per vede i so gammi, diventonu senza disgrazia, anu vistutu ancu da i femicili adulti.

Li curtsi sò diventati un pezzu di robba cumune di u verdu calore. Hè ricivutu un ricunniscenza bè meritatu da l'atleti. Cosefate è còmode - i pantaloncini ponu esse attribuita indispensabile di sportu in assai sporti. È oghje hè difficiule di capisce micca solu l'sport, ma ancu di a vita cumuna senza stu tipu di vestitu. Sò amati di l'adulescenza è di e donne più vechje, è mudelli per a natazioni ùn sò micca escepzione.