Dicentra - pianta è cura, consigli praziosi per cultivà

Un piante perenne è annuali sò chjamati dicentirsi, i petali chì s'assumiganu à u cori in forma, cun cuntrastu "droplet" in u centru, cumu si dividite in dui. Una pianta exotica chì si sviluppa in l'Asia è l'America di u Nordu America pò facilmente decorate le lumi di fiori in paesi cun clima più severu.

Dicenter in landscape design

L'arbusto hè amatu di i decoratori di u giardinu per a so versatilità. I variità in u liceu sò adattati per u mischju mistu nantu à una muntagna. I pianti chì sò medichi altri pianificate in cantieri di fiori è fracciati, è altru aspettu bè in un arbulu separatu. Dopu a staghjoni di i dicententi furrenti, hè chjaru cumminà à l'una sola cumuzzioni cù e piante:

Dicentra - Species è variità

Ci hè solu duie tipi di arbusti - perenni è annuali. L'ultimi creceranu in i salvaje, ma sò micca cultivati ​​in i jardini, à veru di l'arburi perenni. Varietà i dinets sò assai diffirenzii: Ci hè circa 25 spezia, ma solu una piccula parte di elli sò cultivati. Queste include:

  1. Magnificent dicenter. U criscamentu di una pianta adulta hè almenu 1 m, fiere in mai, ma fiore solu per un mesi.
  2. Bella dicenter. Questu hè un dispensariu, piantinu è cura di quali affettanu direttamentu a vita di i fiori: cù l'aiutu di fertilizzanti, ponu "stretch" di maghju à a fini di sittembri.
  3. Un excelente «corro rotte». Fulgi grey-bianchi di a pianta s'assumiglia à felice, decorate cù inflorescenza purpura bianca, rosa o scuru.
  4. U cowboy. A varietà curretta, alcune 15-20 cm, hè cunnisciuta in farmaceutica.

Dicenter - landing

A pianta prefiere cultivà in l'ombra, perchè e prime spazii per questu ci sò i corsi in muntagna sottu l'arbre o vicinu à l'edifizii. Piantà è cura un dicentre in u campu apertu in una zona spiaghja di sera u so propiu a freti di staghjunà cun una pistola. A preparazione per u sante hè realizatu in duie tappe:

  1. In u vaghjimu, u lettu di fugliale hè cavatu nantu à e strade di almenu 40 cm in u fondu. U sò è fertilizatu da l'humus è mischju cù sordi o turf s'ellu hè una pruduzzioni rossu.
  2. Prima di l'inguernu, un "pezzu" hè custruitu nantu à u lettu di fugliale - refuggiu di palla seca o chiancciella, scegliendu cù i capiglii di terra.

Cumu fà u dispensariu?

U pruduzione di u lettu hè realizatu sottu un filmu, chì hè eliminatu da u stabilimentu di clima calo bianchante. A primavera, i pianti sò trasfirrati in terra dopu a rimolie di e rossi di u babbu, se nun avianu avutu u tempu di trasfurmarà à l'humus. U meccanica più longu hè quistu trè passeti:

  1. Scogliu un pirtusiu, a prufundità di quale hà cunsideratu u voluminu di u sistema radicali. U più chjucu di varianti possittanti hè 40 cm.
  2. Stazzatu nantu à u fondu di u mischju mistu di rubble è brianti rotte. In cima di u ghjallu u ghjornu di u giardinu cù l'aghjunta di u compostu .
  3. Dopu colpi la rota di i dicententi in a terra, hè ghjittata per u pianu à u livellu di u troncu propiu.

Quandu si piantò una dicentre?

A pianta piace un terrenu arsuatu, rinfriscatu da i raghji di u sole, ma ùn survive micca in u locu friddu. L'scelta di u tempu d'atterra si situeghja cun cura particularmente per questa raggiuni: a machja ùn deve micca mourita per una nevicata tarda o cherevuli. Ci sò dui opzioni per selezione a data adattata per scavà in a terra:

  1. Se i centri di piantazioni sò tenuti in a primavera, i sconti sò cavalliti in terra à a mità di aprili à iniziu di marzu.
  2. Sì bisognu di trasfiriate e tinghje o parte di un grande arbulu in u castagnu, a prucedura hè fatta in a prima metu di sittembri.

Dicentra - cultivazioni

Se l'arburetu hè cultivatu in cunfurmità cù e tutte e regule per un locu adattatu, allura u cultivamentu ùn deve micca moltu. I centri di l'adulti sò assai attaccati è longu assai l'ochji in certi cundizioni:

  1. Sguassu di foglie malati. Rot è altri malatii pruvucati da i parasites pò spèranu à i rimi vicini. I castagnati sò sfracupati, è a "ferita" restante hè trattata cù un fumu di giardinu .
  2. Sprule di foglie. Almenu una settimana à u mese, i vaccini anu sprinkled cù l'acqua cun u fertilizante minerale.
  3. Ammaistitu. Per assicurà l'accessu di l'ossigenu à e radiche, a cima di u latinu hè necessariu per annunzià una pala.

Care per u centru

U cuntenutu di a pianta varieghja secondu a regione induve creci. In prima, u dispensariu di caccia termale hà bisognu di travagliu especiale durante a pianta in un clima temperatu o freddo. In questu casu, sarà prumuvutu di fallu è ùn murite puramente in i cundine di iatti. A cura di u centru avissi aduce qualchì parechji matessi:

  1. Cû crescita in a banda miridiunali, i fiori ci sò appressu prima, chì apreva rapidamente i tazzi. Stendi a fiuritura à quasgi à a fini di u culori cun tempi cale climatichi possibbili, se sguassate l'inflorescenza difinitu. L'arburu precisa abbunnanza abundante sottu a razzii, perchè micca siccati.
  2. In u clima di u cinturione cintrali, a cura di u centru hè in riabilimentu moderatu (hè un riscu seriu di l'excaranza di umidità) è di ricusà l'arrabbiari in casu di fretu. U Mulching hè realizatu cù l'aiutu di serradi, pinneddu di pinnu o humus, mischierone cù i vechji radichi di l'arbulu.
  3. In i regioni più freti, u fiore viaghja in un invernamentu, perchè ùn importa ciò chì un dispensariu ùn hè unpretentiu, si sviluppau è cura l'urighjini in bassa temperatura serà inutile. A pianta hè assai nutricata cù nitrogenu, è quandu l'ultime inflorescenza partenu, i fogli in salti è rizzi sò stati tuttufuti, sughendu pocu cappauni. È sò cuparti per l'invernu cun una torba turfata di 5-9 cm d'altu.

Densentra pianta - principale vestiti

Siccomu a pianta piace una sombra, hà bisognu d'una nutritioni rinfurzata da a tarra. In più di l'anch'ellu di solitu, u dumperu perennale hà bisognu di fertilizatori. L'alimentazione per questu hè issuatu in forma di un pruduttu liquidu, chì hè sbuchjutu cù l'acqua per regfluna è càpuli immersi in a terra in vicinanza di u sistema radicali. Tipi preferiti di fertilizzante, cum'è:

Centri di trasplante

"Ciumi rotulati" pò esse trasplante da u locu à u locu per cambià a locu di u lettu di fugliale o di riduzzione di u nùmeru di fiori fugliale nantu à l'arbulu. Per rinfurzà u sistema di e ragiunale è rejuvenate, scrive à un traslocu à un situ cù nutriente o un terrenu in enricu fertilizante. E decidite à u trasplante di u centru, u cunsigliu di i giardinarii anu avutu l'aiutà: accettanu di fà questu in fini di aprili o principiu di sittembri. U trasferimentu di a pianta hè fatta cù questu principiu:

  1. A pianta, chì hà righjuntu u minimu di 3 anni di età, hè silvintatu currettamente, seguitu à e razzi fràgili.
  2. U sistema radicali hè satuatu cù l'aire - per questu quì u dicentore hè stesu cù e raghje raghje per 5-6 ore.
  3. A pianta hè spartuta in 2-3 partie: per questu, guanti sò stati pusciati, perchè u zucchinu di i vignoli è a ravita assai viorgu.
  4. Arburi cavu in u pianice è fertilice u fertilizzanti minerale solitariu.

Cume difende u dicentre?

Tutte e variità di sta pianta ripruducerà vegetativamenti. Sò pruspettivi chì traspuntenu in u locu, prestu l'arradichera rapidamente è dà un novu fruttu. Propagazione di i calendari perenniale pò esse realizatu in una di e manere seguenti:

  1. Sement sembra. Questa hè l'opzione più penosa, perchè a maiò parte di variità formanu un nùmeru chjucu di sardegna, è parechji sianu sianu privati ​​di elli. Sì avete averà a sementi sempre acquistà, sò posti à a terra fresca cullata prima di a caduta.
  2. Division di l'arbulu. Dopu à u duminiu, cura di u centru è e so fiori si trova in ligna per 4-5 anni. Dopu stu piriudu di u tempu, i radichi di a pianta criscinu tant'à pocu chì parechji parte di u arbustu principia a moriera è a stallazione di fiori. Un u tempu ideale per a ripruducazione di u bughju vene - duverà esse realice davanti o sùbitu dopu à a staghjunali. Una parte di e razzi hè digulatu è esce fora da elli per una durata durata di 10-15 cm. Hè da deve esse cunsideratu chì nantu à quì ci deve 3-4 rami forti. Ogni pezzu di u ramu chjamatu parcella. Sò posti nantu à un postu di crescitivu permanente, in una bona umida cù l'acqua.
  3. Cuttings. Dicentra, piantà è cura, chì impone intravata quantu bisogni, pò multiplica per stace. I fili di ghjucatori è i longhi di e razzi 20-25 cm sò sò adattati per u so rolu. I tarutti si sò immersi in un maltu di nutriente per 10 cm è ligne cuscugliate cù e mani. Se u pontece si trova in a staghjunazione fridda, u dicentre hè coltu in un invernu è cupartu cun un film. Dopu à 2-3 simane, oltri foglii prisenti nantu à u trondu, dannu un signu chì a pianta pò esse trasplante in un locu perpetu.