Cumu fà una donna?

Molti volumi vole sapè cumu esse una donna vera per fintu i to idoli, cum'è elli è fannu un impiritu pusitivu in a società. Ci hè una spiegazione cum'è: e donne ùn sò micca natu, i dames si saranu. E queste sò parolle veru, da chì una donna ùn hè micca simplice quant'è quantu pari, è a capacità di esse duverà esse educatu in sè stessu. Fighjate una curiosità più cercana à questa pregunta simplica è cumplicata.

Cumu fà una donna?

Cusì, u prucessu di diventà una dama cumprendi parechji aspetti - hè l'apparizione, u vestitu, u cumpurtamentu in a so razzii è i modi. Ogni cume di sti aspetti hè ugguite impurtante, postu chì, per escluditu unu d'elli, u risultu ideale ùn hè più. Ghjudicate per sè stessu: hè pussibule chjamà una donna una zitella chì hè in modu vistitu è ​​elegante, bellissima pittine, ma ancu utilizate l'obscinu lingua è fuma in i lochi pùblici? Questu hè improbabile. Dunque, se vulete diventà una daveru reale, avete eseguite cunfurmà tutte queste punti.

Allora, chì significa una donna? Hè, sicuru, sempre di seguità, a vostra aspettazione è u cumpurtamentu. Una vera donna, parlante figurativamente, passa tutta a so vita in guanti di u zitellu, senza limità nant'à ella stessu, ma à u listessu tempu avè qualchì marcatu in quantu à u cumpurtamentu è di u modu di vita. Per capiscenu questu in più dettuale è capisce cusì à diventà una donna verita, avemu acquisto cù parechje simprici chì aiutanu à stu modu spinoso à u desideriu.

Reguli di sta signura

Aspettu. Prima, cumbattini cumu si veste a vera donna, perchè i cambiamenti esterni sò i primi, è a più simplice. A robba ùn deve esse ghjustu apertu o aperta. A signuria debe vestitu elegantu, femminile, elegante, è in nisun locu chjamatu. Ricurdativi chì quandu e femini biuranu troppu francu, ùn anu micca per elli, ma per attruverà l'attinzioni di u sessu oppostu, ma i veri faldilli sempri vistutu bella solu per elli, per vede à u specculu per sienti u piacè di a so prisenza. Dunque, vestitu, pensendu, prima di tuttu, di voi stessu. Inoltre, fà u maquillaje è capelli. Inoltre, ùn anu micca scurdatu chì u maquillaje indecente assai in u ghjornu hè una manifestazione di u gustu bellu è in generale, a più naturali in l'imaghjera, u migliore.

Eterna. Etiquette per una vera donna significa assai è sempre vene prima. Dopu tuttu, in questa situazione ùn sanu micca, hè necessariu di cumportallu cù dignità. Una vista maligna ùn sorprenderà nimu, ma a perseveranza spessu causa l'admirazione. U cumpurtamentu di sta donna hè sempre impeccable. Sapi cumu si cumporteghja in a societa, sempre dice parolle di gratitenza è amiche chì salute acquisti. Inoltre, una dama pò diri "non" quandu offeranu quarchi cosa chì ùn piace micca. Inoltre, deve esse nutatu chì a vera donna hè sempri a postura perfetta è un sonu piacevule, piace à l'altri.

Educazione. Inoltre, una dama verita ùn deveria micca di a so educazione. Se vulete diventà una donna verita, andate sempre à e vostre horizonte: leghje una varietà di libri, interessate nant'à e zione di a scienza è l'arti chì sò attrattivi, viaghjà. Nun mai oblite chì una vera donna ùn hè micca solu una "facciata" bella è courteous, deve esse necessàmente a ricchezza inside.

Conciliazzi nantu à cumu di diventà una dama verita, pudete darete assai, perchè ci sò assai regule chì una dama anu adherite. Per esempiu, nutritura adequata è un stiltu di vita sana. Ma avemu aduprà ghjustu. Dunque, se decide per sè stessu chì vulete diventà una veru dama, accumpagnate almenu cun quarchi, è ùn mai firmà in ciò chì hè stata ottinutu, è tuttu ciò chì seguite.