Melone - crescente à l'alivi

U gustu di miele di melone suculente chì si funnu in a bocca ùn si pò micca reutilizatu da alcuna altre frutta. Sfortunatamente, oghje hè assai difficiule di cumprà un bonu melone. A lista di i persone chì anu pagatu per a so debilitariu gastronomique simili hè sempri rimbursatu. Per piacerà a vostra frutta favurita è micca diventata in ostatu di a diarrea (dispiachje per i dati), suggerenu chì avete amparate cumu u melone in u campu apertu è cresce i vostri frutti nè limudu.

Locu di cucina

Melone piace u calore, è ancu l'aire asciuttu è sempre. Eppuru, micca tutti i regioni ùn ponu tastà cunse qualità, cusì spessu i giardinari crescenu in invernadera , ma sapete, ùn hè micca ragiunà per nigà u vostru piacè. A principal hè di fà fà.

Accuminciamu cu lu terra. In u favuritu da u ventu in u vaghjimu facemu un giardinu.

  1. U tarritoriu deve esse bè dighjà; s'ellu sapete chì u vostru situ ùn hà micca stà sta prupietà, puderà utilizà sana di fiumu: circa 0.5 buckli per 1 m 2 .
  2. Scavà a terra in prufundità in una pala standard di bayoneta.
  3. Intrudate humus cù u calculu per 1 m 2 3-4 kg è abbandunate tuttu per a primavera.

Quandu a terra si calenta in a primavera, torna à esse necessariu di scavà u lettu è aghjunghje un fertilizzante chì cuntene potassiu è fosfatatu. E prima di u melone hè stata pianificata in a terra aperta, avemu l'arricchimentu a terra cun rimuri riparatu, o fertilizzante cù un rich content di nitrogenu.

Qualcosa di e zicchini

Quandu ghjè accettatu, i grani pò esse compri in a tenda, o usanu u so propiu. Sì avete prifiritu a seconda opzione, pudete cunsiderà una regula un pocu straniana: i semi d'annu sò l'omi, ùn devenu micca fruttu, è ei oghje chì sò di circa 3-4 anziani sò e donne, e so graneddi facenu un colpu bona.

Prima di imbarcà nantu à un atterrinu, avemu trattatu a sementa per disinfectisce è aiutà à u crescenu. Per fà quessa, fate una suluzione di l'acidu boricu è u sulfate di zincu è dete cullà a maiò sementi selezziunati per ellu durante 12 ore. Se ùn vulete micca mischjà i fluidi, pudete cumprà un pruduttu finitu simili in una magazzina specializata.

Sùbitu a secre di i prufissiunali. Se u tarritoriu hè poviru, in a so settimana settimana prima di cultivà, porta aduprate e seguenti manipulazioni cù e sementi:

Grembo sempri

Per fà cresce una rossa bona è forte, segui i seguenti struzzioni:

  1. A fini di aprili, macerà e manni in l'acqua per uni pochi minuti è sguassate tutte l'articuli - sò viotu.
  2. In pidaticità di turfti cù un diametru di 10 cm, serebbe 2-3 sante per a prufundità micca di più di 5 cm, a variante ottimali hè 2-4 cm.
  3. Finu finu à i primi frutti, fate guardà e pasticcii in una stanza cun una temperatura di 18-20 ° C.
  4. Quandu i primi rimeri appareru, sguassate l'eccessi, affinchendu solu un sprout.
  5. Dopu l'apparizione di 3-4 foglie, prickle u ghjallu melone.
  6. Per cura di e piante hè necessariu da u principiu: ùn abbiate acqua, è ùn ùn mancunu a pianta.
  7. À quasi 25 ghjorni, sarà pussibule di piantazione di mudie di melone in a pianta aperta.

Disembarkazione di pianti

Quandu tutti questi ghjorni passanu, in i letti disposti, à una distanza di 70 cm da un altru, facemu peri. Pour l'acqua è un pocu fertilizà cù l'humus. Per ùn avè dannu à l'arradichera, prupulisce e piantini in a terra, per chì u zucchero ùn passene più profonda. Ùn pudete micca rimpiazzà i frutte da e pilone è lasciate direttamente in elli, in questu casu, pruvate à fà u cundimentu da u pillow un grandi stimpiatu sopra à u lettu di terra. Dopu a pianta à pocu à un pocu acqua u terra è sprinkle a terra secca.

Per adattà veloci, i primi 2 ghjorni furnisce u melone cù una sombra. Se ci sò cambiamenti forte di a temperatura, in a notte pò ancu aghjunte a tappa di u filatu. Hè bisognu di utilizà a film è in e pioggia - u melone ùn piace micca.

Per fà un melone in a terra aperta, avemu torna novu à u prucessu di pizzicato. Hè rializatu dopu chì u melone hè stallatu in u novu postu. Per fà questu, u tufu primu, è ancu tutti i fascimentu, hè strappatu nantu à a settima foglia. Avemu libbiratu di fiori inutile, chì deixanu trè frutti fugliali, situate à una distanza da l'altri. Mandate caccià tutti quelli rizzi, chì ùn sò micca osservati frutti.

Eccu tutti i reguli basi, adducendu à quale, mi spergu chì vulete cultivà un bonu, è più importantemente, a vostra propia casa u melone di u melon.