Chì ghjè ellu è ciò chì hè a causa di u male in l'omu?

L'opusce di l'ideale è e lege di u bè hè u male. Sorge cù una scelta gratuituta di sapè erronee. Proprietà in agressione, teme, furore, viulenza, distruzzioni, odi, mancanza di libertà. Hierarchy - essere chì anu conscientu o inconscientemente à u malu. Rapprisbanti trà e persone: criminali, maghi neri, psiquiatri.

Chì ghjè ellu?

Per capiscia l'esencia malevule, avete bisognu di capisce chì u valore maledariu. I principali categorii di male:

  1. Intensionale - motivazione persunale, sviluppu di e funzioni è l'esercitu di l'uggetti per dà volontariu à una altra persona cun l'usu di a subordinazione, umiliazione, destruzzione è a viulenza in un livellu murali è fisicu.
  2. Unintentionale - si trova com'è u risultatu d'azzioni cungiunati, a persona ùn ùn sali cuntene à l'atti realizati. A pratica si pente penitente di e so azzioni. A gente riferiscenu à l'alcoolfu è di l'internu, malati mentale.
  3. Morale - u cuntrariu di i principi ideali à quale a societale aspetta. Accumpagnatu da a mancanza di cuscenza. U succorsu Morale succè:

Psychology of Evil

L'intendezza di u bè è u male piglierete a vita di una persona. U bonu è u malu anu studiatu à distinguish from nascita, cunvinta in a currezzione di i boni scritti è in a sbagliale di u male. L'omu, finu à u pussibule, prova di determinà ciò chì hè u male. Ùn hè sempre bisognu di capisce ciò chì hè pusitiva, negativa. Per via di a perception erroneu di a realtà, prublemi risultate. Erroneous errors are made.

Una persunale sviluppeghja u so puntu di vista, cunziddiali chì hè adattatu è correctu. Un fenomenu cumuni hè quandu a ghjente ùn hè insatisfied cù u so status è u status in a vita. Certi erudenzi riliggiusi è filusòfichi sustate chì i soldi hè dolci, per fà un suspirazione - piccatu, per vive in ricchezza - micca necessariu. Dopu a presunzione chì tuttu ciò chì hè naturali per a vita ùn hè micca bonu è dolce, una persona ùn deveria micca u vulete.

Ciò chì hè bonu per una persona, è chì hè male? Ogni omu hà u so propiu sapè annantu à questu. Nimu ùn deve impone u puntu di vista. Ogni persone anu instincts that awaken true desiderate. Dà una forma razovuli à l'instinti, unu puderà distinguerà facilmente entre u bonu è u malu . Dopu à i desideri naturali, i bisogni sò intravessu. A persona si sviluppa è equilibrada è calma, evalueghja apprezzantemente u bonu è u male, a psiculugia di a persona forme l'idea curretta di u bonu è u male.

Chì ghjè u male hè filosofia

I filòsofi crede chì a fundamentu di l'idee vita di una persona hè di sapè à l'opposizioni di u bè è di u male. E so affirmazioni:

  1. Socrate crede chì u male hè un fenomenu accidinentale, impiegatu da una persone inconsciente, cunfundendu cù boni. U megliu rimediu per u malu hè a cunniscenza.
  2. Platone hà dettu chì questi cuncetti sò reale: beni - u mondu di l'idee, u male - a variabilità, a sensualità, a visibilità.
  3. Spinoza è Hobbes argumenu chì ùn ci hè micca cuncettu di u bonu è u male - a filusufìa di i pensatori hè chì i criteri per u male è di i boni sò furmati da paragunà i fenomeni è e cose cun l'altri.
  4. Interpretazione di Confuciu dice chì i radichi di u malu principianu cù a società, ùn ci hè nè negativu in a natura di l'omu. Un omu, in a generazione chì ci era di e forme suciale di u male, pò sottumessi una purificazione naturali. A salvezza ghjacia in boni scritti è modi.
  5. Rousseau argumentò chì tutti i pirsuni sò internamente boni, è u male hè natu da influenza di a sucità.
  6. U malu eternu ùn esiste micca, pò esse superatu da a riligione, a cultura, a cultura è a moralità. Kant hà cridutu chì e persone sò duppianu:

Evil in Ortodosia

Disposizioni basi, chì ghjè u male:

Per via di a disubbidenza di i ancisteri, u piccatu s'arreglianu in a natura di l'omu è hà furmatu un centru peccatu. A lotta contru u malu in l'Ortodosia cunsiste à superve e tentazioni è tentazioni. Ma micca in a lotta cù Satanassu, perchè l'spiritu malignu hè venitu da Diu in forma di a risurrezzione di u Figghiu. Sicondu a riligione, una persona hè ricumpensa cù vulintà liberu è scelta, perchè deve passà tutte e pruvenzioni per rinfurzà a devozione à u Creador.

Chì ghjè u male in u Buddhismu?

U cuncettu di "malignu" in u Budismu ùn esiste micca. U male più elevatu hè Samsara . Hè una catena di trasfurmazioni di l'animali, l'omu è i dii. Qualcosa persona hè ghjustu, a so vita hè chjosu di patutu. U pene è a tristura venenu da i desires di l'omu. Cosa più desideri, u turmentu più. Dientificatu chì, si vulete manghjà, anu animali chì manghjanu carne suffrissi. Per vultà u pardonu, deve rinunzià u piacè. Questu hè chì u malugruppu appareva nantu à a terra in u Buddi - per i desideri chì ghjè u male per i persone.

Anger - chì hè?

Sente insatisfactoriu in expectazione, desiderate, l'azzioni porta à emozioni negativi. Una gran accumulation of unsatisfactoriness sviluppa in aggressione, chì implica una forza grande di distruzzioni. Allora chì hè ingerimentu? Sò stanu emozioni negativi è sentimenti chì portanu una funzione protettiva. A persone cuntene u dolore è a frustrazione. Ricunnisci chì hè in una zona di disconfort, è prova da esce.

Chì ci hè a causa di u male in l'omu?

Ogni omu hà certu esperanza è i sòni. Quandu si cunfrontu di a realtà, ponnu colapsà parzialmente o cumplitamenti. A persona di principià cù u pardunamentu è hè immersa in una insatisfacciata larga. Chì provue u còrcu:

Chì ci hè ingerimentu cù una persona?

A malignità hà diventata in una epidimìa, diventò u prublema principali in a sucità. Una persona perversa pèrdite u rispettu di l'altri, hè depravata da l'amore, simpatia è satisfacione universale. L'Anger paralizza, dèffiri, conduite à agressione, in sufrimentu inutile è senza tortura di l'autore. Noci per u salute. Cù una furore forte, ci hè un grande liberu di cortisone è l'adrenaline, chì pruvucanu u dulore à u collu è u collu, iperturi severi, ulcera stomacu è simili.

Cumu per derroti u malu nantu à sè stessu?

Cumu à scunfà u malu in sè stessu, è s'ellu avete bisogna à voi stessu, odià, limite? Avemu bisognu di capisce chì ghjè uveru è induve vene. Cume più una persona si mette prohibe, più crescenu è furore sviluppa. Un cumplicamentu psicologicu hè creatu in l'odiu stessu chì impedisce di vive normalment, cuntentu è sviluppu. Chistu porta à a distruzzioni. Ancu in l'urighjine iniziale hè bisognu di chjappà di u negativu: per esse cunnisciutu è di risolve i vici, ma per micca impedisce.

Chì si sì qualcaghju còllera?

Cosa da fà s'ellu cravatta interna:

  1. Analise a situazione è cumpurtaghju inadegwate.
  2. Concentrate in emozioni è sentimenti, imagine l'imaghja di u negativu (petra, bomba), culore, forma.
  3. In fronte di voi site messu in mente l'imaghjini.
  4. Fancy: skip l'imagine per un filtru imaginariu, vede u sorsu cum'è "limpa" d'energia;
  5. Ritorna à a situazione assuciata cù l'amarezza. Una volta, per prisentà u so cumpurtamentu, sughjate cunclusioni. Stu metudu, cumu per derroche u malu, utiliscia cù ogni scatola di furore.

Cumu tornu una persona à u so male?

A manera più faciule hè di custruisce un pianu di retenimentu è strike in locu vulnerable. Ma hè questu correale? Prima di rinvià u malvaghji, avete bisognu à avè cun vigore prudenti. Ci sò volte chì a verità hè nata in cunflitti. Avete bisognu à aghjunghje pocu, micca calore. A strategia deve esse longu. Venvenore Effetto: