Plot on water

I parcorsi di l'ochju u bisognu è l'imbulighjate sò sempre popular è in a dumanda ùn hè micca menu di l'amuri. U mutivu di questa hè, a più spessu, sospetta umana. Emprastu à pensà chì un fattu quellu chì hà guardatu à noi infurmatu o micca pensatu chì era era tortu. Dopu questu, pari chì tutti e mani eranu caduti di e nostri mani è a furtuna hà cambiatu da noi. Ma s'ellu, issi prupusioni si sò verificatu è ùn pò micca esse micca malati, avete deveru esse l'infurmazioni dopu, chì mostra vede esempi di vittoria da spoiling e u bisognu di l'ochju.

I terreni effettuali nantu à l'acqua

I ghjovani parenti sò sempre serii nantu à a salute di u so zitellu è sò preoccupatu per avè un destinatu per u zitellu, è hà sempre in furtunità in tuttu. In quelli casi, pudete aduprà un inturniatu per u zitellu da l'ochju male. Hè a so prutezzione di u to figliolu da u malu uvellu è influenza negativa. Una conspirazione contru l'ochju di u zitellu sia passatu durante u lavente, mentri l'acqua da falà à u pianu, è ancu megliu - in terra. Hè necessariu di dì:

"Da u lampitu - acqua, da u zitellu - difficultà. Da quale era apparsu - chì voltava. Quellu chì hè malice, lavarà cun làcrime.

In seguitu, avete bisognu à chjardu una partita è u lamparaghju in l'acqua, dicendu:

"Quellu chì si smaravigghiava è si ne riderezza, ellu hà esaminatu è arruvatu". È questu acqua hè necessariu di lavà u zitellu.

Ci hè una cuspirru cristiani cumbattenti contr'à l'ochji perversi è di spoor - una cuspirazione da l'ughjettu malviziu di un novu in a forma di preghiera . Duranti u prucessu hà bisognu di rimettivu di l'umani negativu, restanu a preghiera per l'acqua è l'acqua di savore per lavoru u zitellu. U testu di a trama hè dinò:

"In u nome di u Patre è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu, amane. L'acqua hè puru, cristallu! Sfrancate è mantene a vostra zitella (nome di u babbu) da l'ochji pezzi di tutti, da eterni è in invidie, di tutti i poviri. Amen, amen, amen! "

Un altru sicretu. Se avete bisognu, quandu chì qualchissia hè troppu grande per ludà à i vostri figlioli, avete bisognu di sputà micca in-note di u spalla à u spallezzu o da mostra a figura.

Ci sò parechji cungiuli è preghje nantu à l'ochju bè, ma tutti i sperti in u campu di l'esotericu sustene chì u più putente hè a cuspirazione di l'acqua da u gattivu uvientu.

  1. Pigliate l'acqua in un cuntainer, tufone un pezzu di salinu, frette un match. Duranti i partimi di ardenti, ci hè necessariu trasfurmà è pricà. Doppu avennà a creda parte è u lamparaghju in un dispusitore di acqua. Allora leia a preghiera nove volte. À a fine di u rituali, u liquidu devi esse inborritu.
  2. Pour l'acqua in u cuntinuu, aghjunghje un salottu picculu è lume una fascia. Crucifiche, leghjite a preghiera 12 volta. Scuzzulate cusì acqua di a persona, da quale u scherzu ughjettu hè eliminatu.
  3. Caccia un salottu in l'acqua, brume parechji risultati. Opale di partiti per pudè spiegà in l'acqua è leghje a preghiera "U nostru Babbu", è da poi di parlà:

    "À a spiaggia era una picciotta. Sput un panchisu culuritu, a mamma di Diu hà chjamatu aiutu à aiutà. Mamma di Diu, venite à aiutà u schiavatu (nome) è vultate à i boscoli sposti di u boscu, induve a luna ùn discienu micca è u sole hè scuru. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen " .

Repetite a cuspira 9 volte.

Ricurdativi chì solu a vostra fede chì aiuta à l'apparizione di questu o questu effettu, è di a so scumparsa. Pensate più positivamenti, ùn pensate micca troppu per ellu stessu è tuttu finisciaranu cun voi.