Parle di diluvio

Morte di u tisu, probabbilmente, in a so vita, almenu una volta ogni persona. E sta pratiche sò cumparèvule à i dolore severi, cum'è in più di i denti chì a testa si mette in ferite è ci hè una altra malatia. Bastamente, per trattà stu prublema, a ghjente andà in u dentista, ma ci hè ancu una manera chì i nostri antenati usianu - forti pezzi di u masticu . A cosa hè chì tanti motivi màgichi sò dirigiti à l'autoeducazioni, cum'è l'ipnosi. A grande impurtanza hà ancu una cunnessione cù u mondu internu. Inoltre, ci hè infurmazioni chì formule maghjani formanu in u sonu spaziu di u sonu chì affettanu positivamenti u travagliu di u corpu. I Rituali pò esse usatu quandu u dolore ùn hè micca bellu forte o à u mumentu ùn ci hè nè manera d'avè l'dentista.


I tarritorii di u zitellu

Nantu à l'acqua . U rituali si deve esse realizatu di notte, quandu a luna splende bellu in u celu. Pigliate un vaso cun acqua, stendanu di fronte à a luna è dicenu ste parolle:

"U guardiastru di u celu è a tradizione, u Signore è u pruprietariu di Ezen, Zayan e Tengri. Frite à mè per fà u mo rituali! Ai aiutu è fate a vostra intervenzione diretta in my affairs! Fate mi corpu cù l'energia di vita. Nourate my mind with the curative light of conscience. Pienu a mo ànima cù a vostra prisenza invisibili. Fate simpaticu è nobili per mè, salvantle da u terrible pain. Avà è sempre, pigliate u dulore di i me di denti.

Spoke liquid in small sips. Hè megliu di piglià acqua diluvutu, perchè hè una energia spiciale. Ci hè cunsigliu per utilizà una faceted or glass cristal. Hè impurtante per leghere leghjite u luglio, senza esitazioni, è in nisun locu ùn anu distractatu da nunda.

A cera . Per riduce u dolore, pudete fà un ritu simplici. Pigliate un pezzu di cera è dicenu una pesta nantu à trè volte per chì u denti ùn hè micca minatu:

"Nantu à u mari, l'Ozii, nantu à l'isula di Buyan, trenta trè ghjovani mortu sò stantati. I so denti ùn fece micca, ùn pudere micca putenza. Allora i servitori di Maria Maria Zuba ùn hè micca tortu è ùn hè micca dolore. "

Applica a cera nantu à u focu dulore.

Nantu à u salinu. Piglia un pocu di sali in le manu è leghje cusì parolle:

"U risuscenu nantu à u servitore di Diu (nome), benedizzione, andendu a croce,

Da a porta à a porta, da a porta à a porta, andaraghju in u campu aperto.

In u campu apertu u mari hè fieru, In u ferianu u mare, ci hè una petra fierce.

Sottu à a fera di a fierce piccula setti denti.

I denti di ferru ùn ferenu micca senza quelli dritti.

Allora u servitore di Diu (nome) ùn hà micca affittuatu è ùn aghjunghjianu i denti in un clima chjaru è nuvole.

D 'avà per sempre, da quì in avanti, a chjave è a chjelu di e mo parolle. Amen ".

In u salinu, hè necessariu di friccià a dentale malati. Dopu à quessa, hè prohibitu saldà in a strada.

Conspiracy contra u doloru dentale agudo

Pigliate l'acqua è lavarla in boni mani. Dopu, hà ancu asciugandate a stampa di porta è di scorri da u limitu. Dopu cù u vostru ditta indice, disgraziate u cruciali in a paghjella di u cantu di u malà di dàchinu è dite questa parolla:

"Dumenicci-focu, una picciuttedda russa, un gufo biancu, un lebbra in u campu, una petra in u mari, una cudina nantu à u fondu. Coperta, lighjellone, i me dipinti sò tristuni cù u mio vechju da u cinghjali cuncorsu; i vostri denti si fermani darrere a vostra porta. Enemy Limar, piss off of me; È se ci dissu e mo denti bianchi, u mo dugnu in l'abissu di l'infernu. A mo parolla hè forte!

U duluri pudarete diminuite quasi sùbitu.

Parle nantu à u babu

Un altru ritu efficae aiutà à un bellu pezzu per ridivà di u dulore. Hè da esse fatta nantu à u primu o secunimu ghjornu di a nova luna, prima di u pranzu. Cumprate un pappu biancu. U ghjornu di u ritu, piuma à a meza è suevi à mossi i denti di i malati. Allora dice à voi 12 volte:

"A zuccata di mezzanine Zarnitsa, bella ragazza. Cubra i mio di denti cù u so velu biancu. Anu sia guaritu per a vostra porta, fate perdinu di a malatia.

Dopu à u soli salda e u mesi vene, lavare a mantona in acqua corrente. Ùn aduprate micca un detergenti. Allora fassi u siccà in u fresco. Dopu u rituali, u pezzu pò esse usatu per u so destinatu.

La trama di Stepanova contru u dolcezza

Averete leghje i paroli magichi chì avete bisognu à un ghjovanu mesi trè volte. Una custera sona cusì:

"U Babbu hè ghjovanu,

Sì u fratellu di u sole.

Andate in alta, vedete luntanu.

Avete scrittu annantu à a corte Abram?

Avete micca vistu Abràhamu in a tumba?

Perchè, cum'è Abraham, ùn avia micca denti in u canca,

Ùn fate micca, ùn puderebbenu è micca neri,

L'arcane ùn avianu micca puzzle, i radichi ùn anu micca creatu.

Parolle à mi mesi ghjovanu:

- Eppo scontru in u celu di casa,

U passatu l'abatlamu di Abràhamu scappò,

Vidia u mortu Abraamu in u canca.

Comu i so denti ùn dannu micca, ùn ci micca u moveru,

I prune ùn si lamenta, i radichi di i denti ùn sianu chjudiitu,

Cusì chì a parolla per una parolla,

Allora chì l 'attività in l'affari,

Allora chì a mio bocca ùn hè micca minatu.

Chjave, serratura, lingua.

Amen. Amen. Amen ".

Cumu rinfurzà l'efficacezza di i lochi di u zachevule?

Per ghjunghje u risultatu urdinatu, seguite e seguenti richieste:

  1. Rinfurzà i paroli magichi cù accussioni. Parechji gestiti aiuta à cuncentra energia.
  2. Utilizà ricette tradiziunali. Ci hè parechje infuzioni fatti cù l'usu di diversi vegetali. Eghjenu cum'è anesteticu, cum'è un agentu antiinflamatoriu.
  3. Leghjite u terraniu cunfidendu, senza cambià l'ordine di e parolle senza firmà. Per escludiri qualsiasi errore, avete leghje u testu in parechji volte in anticipu è, se ne necessariu, si distenu per e parolle scunnite.
  4. Utilizà a visione interna. Cugliunzione di i so ochji, una persona pò distracte da a rialtà è sintonia in a manera correcta.
  5. Comu hè statu dichiatu prima, hè assai impurtante per crede in u putere di e parolle è in l'operazione di formule magichi. Hè impurtante di cuncentrazione in u rituali è micca di distractà.

Ricurdà chì, se ti pudete trattà cun un attaccamentu di u mulinatu cù una cuspirazione, pudete contactà l'dentista à l'urganizazione impurtante di stabilisce è liberà a causa di u dulore. Inutili, u prublema sughjettu è senza risorse tradiziunali aiutanu.