Plot for attractiveness

Per a so apiece, e donne anu pigliatu di seguità da l'antichità, usendu diversi mezzi naturali è invià à l'aiutu di a magia . Ci sò parechji biuloghi per attraversione di a donna, chì permettenu a crescita di a energia domestica, dispunibule i difetti existenti, chakra apertu è moltu più. Utilizà a magia solu se tenete fiducia in a so efficacezza.

Argumentu à l'attratore di a luna crescente

Stu rituu aiutirà à a migliurà a cundizione di a peddi faciale, questu, salvarà l'acne, l'arrugues, etc. Per fà, una donna hà da portà un vestitivu biancu per enfatizà a feminità. Per cumincià u rituali hè di notte. In un vasu fattu di arcilla o cristallu, hè bisognu à mischjerà una cullizzioni di aloe juice è 0.5 cuecca di melore frescu, è poi cunglite à seguità finu à ottene una massa homogeneia. U passu prossimu č lavallu cù l'acqua di primavera o l'acqua sagrada è appliice una massa pronta à a pelle. Durante questu, avete bisognu di leghje a trama di attraversu, chì ùn hà nudda cunsiquenza negativi:

"Eppuru, zicchinu, ma voi, dolce meli, rinfriscà a vechja di a me faccia, furtificheghja a so bellezza femminile, perchè tutti i ghjovani à mè, u servitore di Diu (nome) inghjiti, è i figlioli l'arraggiunavanu à mè. Cumu si dice, questu quì si sarà vera. Amen ".

Repetite tutti sette volte, è pudite purtà a quantità di acqua calda è dicen:

"Cum'è l'acqua nantu à a faccia, è a bellezza di a faccia, cum'è l'acqua da a faccia, è a vichjàia sempre da a mio fàccia".

Fate a ceremma for seven days.

Una cuspirazione per l'attrazione sessuale

Per fà cresce i so attraversu è impedisce o vie, avete bisognu di preparà un bevande magicu. Per fà quessa, cunnuccare à 1 coperta. cucchiau di timore è lasorka, è poi, fate un pocu di cicada di limonu è altre 2 cucchi. spese di foglie di fragola. Tuttu ciò chì avete bisognu à imbulighjà, piglià 1 cundisce. di cucchiaia è friddu 1 tbsp. acqua fogera. Avete da abbandunà tuttu per un pezzu di fà, crescenu, sughjate è dite à un vinu cusì cungiura:

"Ti ringraziu, erba è foresta, a vostra magia vi purtò à mè!

Immediately after this drink a drink.

Conspiracy per i ghjovani

Per u rituali, ci vole à piglià duie chjusi di a chjesa, un grande specchiu, perchè chì a persona si riflessa in tuttu crescita. U ritu avissi da esse ghjustu à mezzanotti. Ci hè bisognu di esse stufiutu naked in fronte di u specchiu è di candele di luz à ogni latitudina. Hè impurtante chì a lumera di a flame hè l'unica luci. Hè necessariu di vede u so propiu riflessu è u presentanu cum'è ideale senza mancanza attuale. Dopu quì, dicendu trè volte cusì cun cuspirazione:

"U servitore di Diu (u to nome) vai per un paese neve, induve hè un tronu d'oru. Un ànghjulu s'asseu nantu à u tronu è u ventu. Avvicinassi u tronu, traversu è prichendu. Ti precu, per fà più belli ch'è u soli, più blancu chì neve. Amen! "

Dopu questu, avarete andà in lu lettu, è i candele ci anu da creme.