Chì ci danu à un christening per un zitellu?

In regula, i zitelli sò battezi di una età curretta, è i genitori spessu impone un celebrazione di casa in questa occasion. Sì stati invitati per un tali eventu, vale averà infurmatu anticipate ciò chì hè datu à un zitellu o una zitella di battagghia. È se sè stesu sceglie per u rolu di u padrunu, avarete bisogna à i primi rigali significanti à u zitellu chì passà cun ellu in tutta a so vita.

Cosa rigali rèndenu à i godparenti?

Se per un invitu ordinariu, ci hè una scelta larghezza scelta di e cose è e cose chì pudete darà, da poi per u recipientu o u receptore a lista hè regulata da a tradizione di a chjesa è hà un significatu simbolicu profundo.

Tradizionalmente era l'babysitteri chì decidenu a croce per donate à u christening , è l'hà datu. Questu simbulizeghja u parsongiu spirituali più profundo entre u zitellu è u so babbu. Tuttavia, secondu chì sta cruci particulare hè stata cunposta per u più longu, è idealmentu per u restu di a vostra vita, i disgrazia di i genitori sò ancu impurtanti. Per regula, si vulete un zitillù aduprate una cruciata da u doru, cumprà micca ellu stessu, per ùn fà forza à i rimborsi per gastru troppu. In casu, se decide di piglià una croce di a plata, uttene da esse furnitu da u padurinu.

Un altru rigalu impurtante da i padrasti hè u kryzhma, chì hè un tessulu speciale, in quale u zitellu hè impannatu immediatamenti dopu à l'abuluzione da u sacerdotu à a fonte. Simbolizza a purità di un cristianu, è dettu ch'ellu tenene a so vita sana in memoria di stu mumentu. Hè cresce chì, à causa di e catene di l'acqua sante chì eranu caduti, stu tissutu adduca proprietà magichi è curati.

Inoltre, i godparenti anu da dà u zitellu una cammisa (cammisa). In ella, u zitellu sarà vistutu immedanevi dopu a fine di u ritu. Per i raggioli, per via, hè stata di dà un vestitu. Dapoi u tempu anticu, sta tradizione ammenta chì da u momentu di u battèsimu, u zitellu ùn hà micca solu di i genitori biologici, ma ancu di i paisani spirituali chì ponu cura è furnisce, aiutanu à a bisognu è i difetti di a vita. Questu cammisa hè suppunutu chì si mantenenu sempre a vita.

In e tradiziunali europei ci hè una frasa "nascita cù una cullette di cocia in a so bocca" (questu hè un analogu di a nostra espressione "in una cammisa nascita") - da questa, nascita felice. Prima in Europa, è avà sò di diventà annantu à u christianamenti una cullette di coati per attruvarà successu à a vita di una persona.

Questa hè a lista più cuncisa di ciò chì i Ghjiseppu sò generalmente à i christianings. Questu hè abbastante abbastanza, pò agisce più di un ramellu di fiori è dolci pà i genitori.

Chì ci daveru à u bacinu di un zitellu?

Sì ùn sò micca un padrino, pudete decide a dumanda di ciò chì deve esse donata à christianings ti stessu. Per u restu di i invitati ùn sò micca limite rìgidi è ricetti. Vale di ricurdà chì u cuntenutu di u zitellu quellu ghjornu hè un piacè caru, è invece di arrastraru un valentariu di dui metri à a casa di a dea, hè megliu per sapè da i vostri parenti cose cumprati pratichi chì ci necessitavanu ora.

Per fà fà più faciule per elli decide, offre à l'opzioni, chì pò esse:

Se sapete chì i paisani di u zitellu sò in più di necessità d'assistenza finanziaria per riparazione, pudete sempre donate soldi in un envelope. Stu rigalu, ma micca memorable, ma hè assai utile, è ùn hà micca da esse superfluous.