Lily tattoo - u significatu

Oghje, u decoru di u corpu cù i tatui hè diventatu sempri più, è micca solu per l'omi, ma da i rapprisintanti di a bella meza di l'umanità. Qualchida image chì hè appiicata à a pelle, pò cuntà assai di u so patronu, hà un certu significatu, alcuni sultantu solu guidatu à u so patronu. Per i zitelli hè tipicu per fà i tatuaggi di fiori, per esempiu, liri, chì sia u significatu di stu tatuu, è avemu da parlà.

Senso tattoo lilies

Lily hè cunsiderata un simbulu di pace, tranquillità, purità, innoċenza, orgogliu, ma u significatu principale di u liliu tattoo hè a nubiltà.

Un tatuatu di un lily giallo situatu, per esempiu, nantu à u bravu, parra di l'arrogance è l'inaccessibilità di u so pussessore. Sì una donna vole esse dimustratu ch'ella hè una natura passioni, in modu di solitu, u tatuu di u liso hè fatta in tonalità scura, è se a zitella vole di sguardà a purità è a fragilità, à u cuntrariu, à a luce.

È assai adorativi è sexy hè com'è un tatuu biancu cù un tatuu biancu, parlendu a so tendernessità, a ghjuventù è a vulnerabilità. In ogni casu, prima di pudete fà un tatuu in questu locu, avete sapete chì, si guverete o, perversamente, perde u pesu, l'imaghjina pò cambià è ùn hà micca vistu cum'è prima.

À a perna, pudete fà tatuarii di parechji lysii situati nantu à u trondu, sta stampa serà un simbulu di rinnimentu è immortalità spirituale.

Ùn importa micca quantu valori pusitivi chì u liliunu ùn avete micca, ma in u tempu medievale era l'imaghjini di sta stava chì era fatta nantu à u spalle da e donne chì erani cunsiderati bè. In ogni modu, in u nostru tiempu, u tatuu di u lique nantu à l'spalla ùn anu micca un valore dolenu, e tanti cumpagni calma ponenu un tatuu nantu à i so spalle.

U significatu di u tatu tattoo araldicanti

U lirica Heraldica hè una fiore irreal, tenendu trè petali, è simbulizeghja a misericòrdia è a ghjustizia. Hè cresce chì u liricu heraldicu era l'invenzione di a Francia, perchè l'imaghjini di una talaria si sò stati cumprati in u 5 secolo nantu à e banneni è pannelli di Francia. Tuttavia, u liccimentu fu usatu in a palestina è l'Orienti, è era riffittatu nantu à i fugliali reale di l'Italia.

Tattoo di u lirica heraldica, cum'è regula, i persone chì vulete dì di u so urdinariu origine, di ricchezza, di ricunniscenza. Sughjettu, avendu avè sapè à u significatu di u lirica heraldica, tali tatuu ùn hè preferitu micca solu da e donne, ma ancu da l'omi.