Carità è cumpassione

A carità è a cumpassione sò essuali u stessu cuncettu, solu in un sensu più largu è strettu, rispettivamente. A carità refesca à una attitudina carciante versu i dèbbili è u soffrenu, a vuluntà d'entendre è pardunà. E la cumpassioni hè a capacità di capiscenu una persona, l'abilità di sente qualchissia altru u dulore hè chjucu cum'è u so propiu è senza esse sughjettu di aiutà.

Chì ci hè a differenza trà pietà è cumpassione?

Hè impurtante di sviluppà u cuncettu di pity è compassionu. Comu avemu digià indicatu, a cumpassione hè una capacità profundosa di sentenu a stessa cosa di una persona, per sparte a so sentimenta è fate d'aiutà. Pity hè un sentu superficiale, è in a maiò parte di casi, indica un desiderutu egoisticu di ùn esse in situ di una tale persona. Inoltre, pietà hè un sentuore fugaziu chì ùn pruvucà micca un desideriu di fà una cosa per una persona, per aiutà, a versione di cumpassione.

U prublema di cumpassione è misericòrdia

A manifestazioni di a cumpassioni hè unu di i funziunalità speziale di a mentalità russa. Eppuru u fattu chì assai persone chjamanu amatori è cumpassione, in questu casu stu fenominu acquistenu un significatu untu novu: in spessu solu sò spessu simpatizzati di quelli chì si trovanu in un statu infatte (alcoolichi, additivi di droga, etc.). È di lascià una persona à stu momentu hè di attruisce cum'è un proverbiu "senza verga o cumpassione".

Ddi esempii doppia di cumpassione avemu spessu vede in famiglie di alcoolichi è addicti di droga. Invece di tutta i zitelli è di elli in tali esempiu negativu, e donne anu seguitu à vive cun una persona addicata, guidata da a cumpassioni è hà pensatu: "Cumu pò esse senza me?". Cusì, a carità hè disastru, perchè a dependenza hè supportata, è a vita di a donna, chì puderia esse normale, hè sottu attaccu. Per una banda, un tali attu hè cunsideratu positivamenti in a nostra cultura, perchè hè una manifestazione di a pietà è a cumpassione. Invece, volte contru una persona chì hà sacrifizii cusì è a so felicità. Inoltre, issi sforzi sò raramente apprezzati.

Hè per quessa chì l'educazione di cumpassione in i zitelli hè assai piule. Dopu tuttu, per una banda, u zitellu hè attaccatu à a cultura cristiana, ùn ci hè micca crucifissu è indifferenza. Ma à l'altra banda, avemu assuditatu a petitezza di u cumpurtamentu prublematicu, à l'idea chì l'interessi di l'altru pò esse più impurtante da quella di u so propiu, chì in ultimamente pò esse una grandiosa chì interferiscenu in a vita.

Curiosamente, a simpatia è a cumpassione per i persone si sviluppa solu in a cultura di a donna - in l'omi ùn hè micca chjamatu, perchè una forte mità di l'umanità capisce cusì pensa è emozioni da a zitella.

Hè impurtante di sviluppà i cuncetti d'amore è pietà. Dopu tuttu, in fattu, a cumpassioni ùn hè micca amori per i persone, ma a so apparizione. In fatti, ùn hè micca necessariu d'amare a qualchissia chì hè compassionante. Assolu, qualcosa persona spiritualmente sviluppata ùn pò micca esse indifferenti à a sfurtuna di qualcunu. I Soziologi anu cuntu chì i quali sò spariti gruppi suciali è sò più propensi a l'ansietà è l'ostilità à ogni tipu di periculu.

Quandu hè a cumpassioni è a misericòrdia appretzu?

Sti funziunalità ùn anu micca esse rializatu in tutti i casi, perchè queste puderà dannu a vostra vita. Se una persona hà una gran pena, è ùn pò micca salvà, veramente mestierni compassione. Sì una persona si ponu cuntattu, pudete aiutà - almenu murale.

In ogni casu, si una persona hà causatu prublemi è ponu aiutà à l'afflitta negativu di a vostra vita, avete da piglià cun più cura: a cumpassioni è a misericòrdia sò sensu alta, ma ponu aiutà aiutà è dolore.