In glutura glucoma

Un glioblastoma inoperativu hè un tumore di u cereu di u 4 ° gradu di malignità. Sè à identificà una tale enfermedad oncologica in una etapa iniziale di u sviluppu, u paci ùn pò esse salvatu sguassà u tumore, è da esse a realizazione radiazzioni è a quimioterapia. Ma a maiò parte di una persona, per diversi razze, hè troppu tardi à turnà à i duttori. A malatia hè diagnosticata in l'ultimi stages di u sviluppu, per quessa chì u trattamentu ùn hè micca pussibule cunducta.

Perchè vene un glioblastoma inoperativu?

Sicondu u tipu d'occurrence di glioblastoma ci sò dui tipi:

U gruppu di risichu per sta maladizioni cù i persone chì:

U più spessu inoperativu hè un glioblastoma multiforme, carattarizatu da u fattu chì e cungregazioni maligni di perspettiva inugidenti si trovanu chjaramente. À u listessu tempu da l'elli pudè esse situatu i vetbi è i leszi focal necroticu.

I sintimi di un glioblastoma inoperativu

Siccomu u crescita di u tumore prupone pressioni in centri centri di u cori, i signori di un glioblastoma inoperativu sò variate disordini:

Glioblastoma pò diagnosticà cù l'esame:

Sicondu i risultati uttinutu, i medichi prestanu un pronjosu per u sviluppu di a malatia per ogni paci indettante, è u trattamentu necessariu hè prescribed.

U pronognu per glioblastoma inoperativu

A vita di una persona cù glioblastoma inoperattivu di u cori raramenti righjunghjendu dui anni. Questu hè dovutu à u fattu chì ùn hè micca tutte di corta un tumore tali senza risicà dannu à i celu di nervi è di diventà una persona in un stabilitu fissamente.

Per allargà a vita è facilitate a cundizione, i pazienti sò ricumandati per aduprà tali attività:

  1. Chemotherapy. Stu trattamentu aiuta per trattà i cèl·loli di u cancer cun l'aiutu di medicazione, per esempiu, Temodal. Questu facenu pussibile di cuntenenu u so criscenu.
  2. Radiotrazioni. Hè destinatu à a distruzzione di cilazioni maligni perversi l'investimenti. Hè ricunnumintatu a realizazione un cursu di 6 settimane, ogni ghjornu per 2 vetutu à ghjornu.
  3. Teràtrina fotodinamica. Sta intervenzione per mezu di un laser chì hè capaci di destruzzione di e cumbassi di tumore senza toccu sanu.

A menzione da questi avvenimenti, u paci cù glioblastoma prima hè megliu, ma invece chì una ricadenza si produverà, chì porta à disaccadisce irreversibile in l'attività è a morte di u corpu.

In tuttu u tempu da u diagnosi, i pazienti anu bisognu di u sustegnu di e persone. Eppuru, anu bisognu per elli à esse in l'uspitalu sottu a tutela di i medichi chì pò, cun l'aiutu di forti riassenti è di i medicazione per u dolore, allistendu i sintomi doloroso chì iegnu cun a constantità è a introduzione di l'immunomodulatori per soporta i so forzi vitale.