Internaziunale di Lingua Madre

U modu di cumunicazione hè parti di a cultura di ogni nazione. Eppuru u prugressu scintìficu, e lingue di assai pòpuli di u mondu anu avutu una crisa fundata. Sicondu l'ultimi data, a mità di elli pò spusà in un futur vicinu. U problema esistenti hè unitu linguista è sperti chì anu dumandatu a ricerca colosale in questa zona.

Storia di l'avvenimentu è avvenimenti

Novembre di u 1999 hè significativu perchè a Conferenza Generale di l'Unescu à a sessione cumminciò una risoluzione annantu l' u 21 di frivaru per celebrà a Patria di Lingua Madre Italiana, una festa chì hà a so propria storia. Questa decisione hè stata suvitata da u sustegnu di l'Assemblea Generale di l'ONU, chì urgeu à i paesi à priservà è priservani a so lingua in patrimoniale culturale in ogni modu pussibule. A scelta di a data hè influinzata da i tristi avvenimenti di l'ùltimu seculu chì si succidia in Bangladesh, quandu durante a manifestazione in difesa di i studenti d'urigginali eranu micca tombi.

I tecnulugii di l'informatica aghjunghjenu una oppurtunita unica di salvà tradizzioni folklori è documentu di informazione cù l'aiutu di varii tipi di registri A cumunicazione è a sparte di l'spirantà per e rete suciale di l' Internet ùn hè micca di petite importància. L'avvenimenti chì si righinu nantu à u ghjornu internaziunale di a lingua materna sò particularmente pertinenti per i populi indigghji di parechji paesi. Unescu annu pò prossima prughjetti chì sustegnu l'estudo di i linguagi in periculu. Certi chisti cuncernanu scole di educazione generale, per esempiu, a publicazione di libri di testu.

Dognu di realizazione di l'attività extra-curriculare in i scoli hè diventata una tradizioni maravigliosa. Sì tutti i prufessori anu inghjuttinu in i zitelli l'ampara per a lingua materna è a litteratura, insegenu à esse tolleranti, fighjenu orgugliosi di u so patrimoniu culturale è rispettu à e lingue di l'altri, u mondu certamenti diventà più riccu è kinder.