Helena Bonham Carter è Tim Burton ghjunghjenu una cammisa in famiglia in Londra

L'altru ghjornu, Tim Burton hè stata veduta in a cumpagnia di l'ex-moglie di l'attrice Helena Bonham Carter è i so dui figlioli. L'impresa cammirau tranquillamenti per e carrughji di Londra è ùn era micca cum'è quelli chì anu travagliu per un divorziu parechji anni fà.

Tim è Helena - amichi, parenti è culleghi

2 anni fà, unu di i pariglii inusualis di a industria cinematica annuncia un divorziu. Helena è Tim anu stati maritari per 13 anni è dopu chì a decisione hè stata fatta, ùn inizenu un auditu publicu. Carter è Burton anu briunatu annunziali a siparazioni, ma hà sappiutu chì ancu dopu, sò sempre sempre bè paisani, amici carii è una unione creativa. E ghjudicamentu da l'imaghjini chì i paparazzi facia, guardu e so prumetti. Tim è Helen anu una bona conversazione mentre cammendu à Londra, è u figliolu 13 anni, Bill è a figliola di 9 anni, Nell seguì tranquillamenti a so genitori.

À u primu sguardu, puderia pare chì Carter hè dressed inormativamente, ma questu hè solu per quelli chì ùn sanu micca chì ella hè chjamata a Reina di u scossa. Per un passaghju, l'attrìglia britannica anu vistutu un vestitu nìuru è longu cù stampatu fiori, capigli maschilone, calzini foglie fogghi e sapuri negra. L'imagine di Helen hè supplementata da un saccu pappagallo bruciatu da cuddinu cù un cincu chjappu chjapputu nantu à a so spalla è un pezzu "disheveled" chì hè a cartulare di l'attrice.

Leghje ancu

Eva Greene hà versatu cù Helena Bonham Carter

A strada, quandu Helen è Tim annunziau un divorziu, a stampa informava chì a ragione di a separazione era a rumanzu di Burton cù l'attrice Eva Green. Questa chiarusa fù subitu ripigliatu da i fanali, è ùn hè micca surprisante, perchè a Frenchwoman Greene in parechji rispetti s'assumiglia a Carter, è, com'è cunnisciutu, era u strule straordinaria di Helen, in u so tempu, cunquistò u core di Tim. Un mumentu dopu diventà cunnisciutu chì a cumunicazione di Eva cù u direttore hè stata dictazione di a cooperazione cù a cinta "Casa di i nostri fugliali Miss Peregrine". Hè da quellu momentu in a stampa chì l'stile di e donne britannicu è francese hè sempri paragunate.

In una di e so entrevista Eva hà dettu di ste parolle:

"Oghje pocu tempu lea un articulu in quale sò stata chjamata l'actrice più aggradata. Sapete, ùn aghju micca offisu. Ùn ci piace micca ciò chì a ghjente dicerà. Hè sicuru per seguità a moda, ma hè abbastanti.

Dopu chì Burton èiu di travaglià solu, era sempri paragunatu à Helena Bonham Carter. Ùn aghju micca paura di diventà un mondu cum'è ella. Pensu chì ùn sò micca prontu à vultà à l'eventu in un rougatu, è un altru calzarii veri, ma iu sempre esse espresu u mo articu per e vestiti. Ùn importa micca quantu straniani i prugrammi ùn parevanu a soeità. "