Luttura contru l 'ubbidimenti

Oghjieque indican chì u cliente ùn ùn abbandunarà a vostra proposizione indiferente. Ma dinò di a presenza di un grande numaru di dumanzii da un compradoru potenziale. A maiò parte di questu hè stata di a preparazione debbelle per a vendita. Ma a lotta cù l'ubbidimentu hè pussibule bisognu di e so tecniche fundamentale.

A tecnica di travaglià cù oggi - esempi

Avemu usatu per u fattu chì si una persona si parleghja di a so disaccordu cun qualsiasi tistimonii, significa chì hà veramente un'altra diversa di e cose, è ùn sarà micca fà cunvince micca. Quandu si tratta di disposti à i vende, a situazione hè un pocu diffirenti. U cliente pò dì micca nimu, perchè ùn hà micca accunsentutu cù l'opinioni di u vinditore, ma perchè ùn mancava infurmazioni, ci sò parechji dubbî, ecc. Inoltre, i solitamenti a ghjente chjamanu cum'è motivi di riteggiri parechji mutivi assuluti chì inghjocanu à ricusate di cumprà, quelli disposti sò chjamati falsi. Ci hè ancu veramente un cuntzertusu, esplicitu è ​​oculisticu. Aghjunghjendu tutti queste tipi hè chì quandu u cliente u dichjarà, sò e vostre utensili. Per quessa, u primu passu in a lotta contru l'ubbidimentu si deve esse da pruvà à amparà quantu pussibule di tutti i veri razzii di u rifiutu.

U secondu passu à superà ghjudiziu serà da eliminà tutti i raghji per chì u cliente hè in particulare. Questu pò esse fattu di modu diversi. Fighjemu exempli di e modi basi di travaglià cù l'osezione.

1. A tecnica di reformulazione. Russu hè polysemantic, è per quessa chì, in particulare, i interlucutori sottu a listessa frase cumpressenu cose à e diverse affari. Per evitari, ci hè bisognu di riformulà e parolle di u compratore.

Per esse elettu, pudete aduprà counter-questions, reformulating l'objeczione di u cliente.

2. A tecnica di supposizioni. A accumpera hè basatu nantu à a supposizione chì u prublema chì impedisce à un clienti di fà una compra hè eliminata. Hè u cumpratore prestu à compra? Stu metudu di superari oggee palesanu i veri motivi per u rifiutu.

3. A tecnica di "qualcosa?". Stu metu ancu permette di truvà u real raghjone di u rifiutu, è ancu permette à u vinditore di sceglienu quale di l'ubbjesi per cumenciu.

4. A tecnica di naivete. Sta tecnica hè basata annantu à una creazione incondizie in ogni disputa di u cliente. U metudu hè periculatu perchè pò creà un clientu chì parlava cun un capista. Ma questu mètudu hè perfettu quandu avete bisognu di compra u tempu.

5. A tecnica di sincerità. Hè a pruvucazzioni di u cliente à l'honesty in risposta à a apertura di u vendeur.

6. A tecnica di fixazione nantu à u pusitivu. Se avete digià copertu cù u cliente, pruvate ricordà i momenti chì puderia riesce in u passatu - felicità, premiu, scontti. E à cumbattà i ghjudizii, pruvate di trasfurmà a so percepzioni à a memoria di i boni piacè di travaglià cù a cumpagnia.

Pudete aduprà a tecnica inversa di questu - un ricordiu à u cliente da a so cooperativa furtifata cù i vostri cumpetituri. L'utilizazione persunale di sti tecniche aiutà à cunsulidà in mente di u cliente un stereotipu chì solu travaglià cun voi li dà piacè.

7. A tecnica di pseudo-analisi. Scrivite nantu à carta tutti i vantaghji è i disvantages di a vostra proposizione. Eliminate e difetti, ma crede u beneficu: tuttu hà u so prezzu. Ci hè un truccu - hè necessariu di crepà difetti insignificanti è vantaghji fundati. Fate cusì finu à chì u compratore riceve o refuse. Stu approcciu serà aiutu à u cliente per fà una scelta entre valori è u prezzu.

8. A tecnica di "disadvantages in benefits". Scuprite à cunvince u cliente chì, chì u disunificatu hà i so boni pożittivi. Per esempiu, i sviluppatori di u jocu in ligna cù un navigatore in risposta à i cumandamenti nantu à a mancanza di u cliente, hà dichjaratu chì hè un vantagiu kompetittivu di u so produttu, postu chì ùn hè micca bisognu di libbirà spaziu in u discu è scaricare u kit di distribuzione, ma pudete aduprà ghjucà quandu avete apertu u navigatore .

Ùn tutti ùn simpricimenti improvisa, in stu casu, in anticipu, preparate un mudellu scrittu per contru à l'osezione. Creà u so propiu repertoriu, ricuminata perpendicamenti, à u tempu, ùn hè micca una rimaretta sola di u compratore ùn hà micca pussutu pudè mette un mutivazione.