Associazioni marketing

I tipi di partenarii in negozii ùn sò micca cusì picchi (arrendamentu, franchising, joint venture, etc.), ogni furmazione hà e so peculiarità propiu, a so propria esfera di l'attività, ma per tutti, u desideriu mutuale di i partiti per derivà u beneficu massimu di a cooperazione serà a stessa. È per fà sta pussibilità, hè bisognu di cunnosce i fundamenti di cumerciale di cummercializazione (IGO), cù u so aiutu, pudete custruisce e ligami è e dependenzii trà l'imprese (l'utilizatori finali) in a direzzione chì saria dispunibile per i dui parenti.


U marketing di relazioni in associu

IGO ricunnosce u principiu di u marketing tradiziunale - per identificà è sà à i clienti di u cliente bisognu più cà i competitors - ma hà e so propiu caratteristiche distinti, chì micca micca tutti quelli chì ùn sò micca currispunditivi à a definizzione classica di marketing. Sti diffirenzii, cungregati, pò cambià l'approcciu di a firmazione di custruttà e partenarii, accuminciannu cu i prudutti chì pruduce è finisci cù a struttura di l'urganizazione. Pudemu di distinguishà e seguenti funziunalità caractere per a marketing di partenarii.

  1. U desideriu di creà novi valori per i compratori, per appendicate oghje trà i pruduttori è i cunsumatori.
  2. Ricunniscennu u rolu chjave di i clienti individuali, no solu cum'è compru, ma dinò per stabilisce i valori ch'elli vulete ricivarete. IGO proposa à travaglià cù u compratore per creà valurizazione. U valore in pruduttori cù u compratore, è micca per ellu, l'affari pò aghjunà i so ingaghjamenti per a realizazione di questu valuru.
  3. A cumpagnia devi a seguità a so strada di cummerciale, cuncintràfica nantu à i clienti À u listessu tempu, a firma hè obligata di coordinar a so prucessu di cummercializazioni, a cumunicazione, a tecnulugia, a furmazione di i persunalizati per aduprate i valori desitati per u compratore.
  4. Assume una longa travagli di u vendeur è u compratore, chì deve esse realizatu in tempu reale.
  5. Clienti custerani sò stati valutati supiriori à i clienti cume clienti in ogni transitu. Per fà una scola i clienti di u cliente, l'affari basta à stà à pudè stabilisce una relazione stretta cù elli.
  6. A vuluntà di custruisce una catena di relazioni nò solu in l'urganizazione per a produzzione di valuru bisognu à u compratore, ma ancu fora di l'impresa - cù partenarii in u mercatu (fornitori, corretti in u canali di distribuzione, accaduti).

Analizà tutti i funziunarii distinti di l'IGO, pò esse dichjaratu chì questu approcplete pressuprite l'aderenza à quarchi etica di partenarii necessarii per a cooperazione longu.