Rite annantu à u Red Hill per a riurenzià

Longa siccomu a festa in Russia era celebrata u primu domenile dopu a Pasqua , chjamata Krasnaya Gorka. U patronu di questu ghjornu era u diu di u Yarilo. Perchè a festa hè pagana, a chjesa ùn avvistemu micca. A strada, in u corpu di cursu hè statu agitu è ​​sottu tradizzioni cristiana.

In questa festa i ghjente si chjode i paesi in altri altri, induve cantaban, danced, celebrated weddings, riti funziona è diventonu. Hè struitu chì i rituali nantu à u Red Hill per ricchezza, amori è bellezza, certamenti daranu u risultatu desitvutu, perchè in questu ghjornu rendi energia regnanti. In modu, ùn solu i ritimi privati ​​di questu ghjornu foru cunsiderati efficace, ma ancu altri cunghjunti chì ponu esse in ogni tempu.

Conspirazioni di diritti è rituali in u Red Hill

Per a cerimonia, l'icona "Salvadore di u Golden Vlasas", chì hè più apprezzatu da u paganismu è pussedi simboli importanti, per esempiu, u sole chì associhe à Yarilo, serà necessariu. U icona pò cumprà in ogni tenda di a Chiesa. S'ellu hè micca quì, allura u "Salvadore in a forza", "U Risposte Felice" o "Omnipotente" hè adattatu. Rite per i soldi nantu à u Red Hill hè tenuta à l'alba. Hè impurtante di preparà l'acqua, chì deve esse unu o un acqua primurale o un acqua sacra, avete bisognu di un vasu di arcilla o, à l'estremu, una pelvis ordine. Hè necessariu di firmà in fronte à u sole, in una mano pigliate l'icona è, tenendu u cuntinuu, l'acqua. Durante questu, unu deve leghje u cartulare di u mondu nantu à u Rosu Rochta:

"In i sette tempii ci sò sette pilastri,

È in una sola cosa, Diu pruibite.

A questa pena di Diu hè a verita parlante.

Pusendi Ddiu esci, Diu solu Salomon.

Quale hè chì prima di a manu di Diu hè toccu,

Cù ddi paroli u santu icona sarà lavatu,

A questu fate riccu,

U Treasure serà revelatu.

Ouriu, l'argentu sarà dolore

Sicondu u servitore di Diu (nome).

In verità, ci hè, hè veru, Diu vi permettenu

U servitore di Diu (nome) ùn esse scurdate mai.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Allora u liquidu chì lavò l'icona, duvete bisognu à lavà, è hè megliu per andà à u bagnu è u vintu nantu à sè stessu. Ùn hè cunsigliatu per a limpinga è hè megliu esse aduprà tuttu secu in u modu di solitu. L'icona deve esse usata cum'è amuleto . L'acqua restante si deve spressione sottu à l'arburu. Repetite u rituali di trè anni.

Un altru ritu, chì hè tenutu nantu à u Red Hill, ùn solu permette di esse migliurà a vostra situazione finanziaria, ma ancu cumprà u vostru desideru stimatu. Avete bisognu di un gruppu di icone "D Diu omnipotente". In generale, tutti l'azzioni di u rituu coincide cù l'annunziu precu è l'unica diferenza hè una cuspirazione, chì sona cusì:

"Cristu Cristu vinia da u celu,

Nes fratellu Santu falu,

Guarì i malati, aiutau i poviri,

Gloria è onore anch'ellu.

U mo Diu! U mo Diu! Aiutatini ancu.

Fate per mè di mè (puderete dumandà a vostra dumanda).

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà, sempre è sempre è sempre. Amen ".

Ripetite u ritu hè ancu necessariu durante trè anni, ma u disertu pò esse pensatu di diversu.

Altre rituali per a ricchezza

Comu chjamatu, nantu à u Red Hill, pudete duverà diverse rituli monetarii, cunzidi unu di elli. Un ritu anticu per attruverà u flussu di u cuntenutu hè cunsideratu efficace. Hè necessariu per cumprà una legne di sanatoriu di San Giovanni in una farmacevule, mette una piccula nantu à u filtru per u tè di furmagliu, fate u focu è fume cù un cane di litre. Poi torna è cera da a cera di a chjesa di a chjesa di a chjesa di lignu in tale manera chì u risultatu hè un quadru cun un punteddu in u mezzu. Quandu a cera di sicca, pudete turnà u cane. U passu appressu è di piglià u gratianu cù e to mani e pede, chjenu l'ochji è pensanu à e ricchezze. Grazie à questu, una persona trasferisce a so energia è a brama à u bancu. Dopu ci hè necessariu piglià quattru muniti, per fassi un pugnu è di babbu: "Vogliu soldi per vene (u mo nome)" . Dopu quì, tri voti avete bisognu à chjalli u vostru fugliu favoritu è ​​pozzu una munita in u jar. Repetite a stessa prucedura cù a siconda munita, ma invece di a petra tri voti, ripetì u nome di u pelle favuritu di l'animali. Per a terza munita, hè necessariu di chjamà a marca di l'impresa, è per u quartu, un desideriu chì pò esse realizatu dopu à arricchimentu. In u cunciadore hè di mette u grassu, chì stava restituitu in u colpu da a volte. Allora pudete cupià u cane cù e vostre mani, cercate i vostri ochji è imagine sì u riccu. Chjama a luce à a candela è cera nantu à quattru punti nantu à u collu per fà un quadru, è a quinta pitra pughjava u centru di u can. Poi mette in u closet. Ogni ghjornu in u bancu duvete aghjunghje una munita è dite: "Vogliu soldi per viniri cun mè" , è dopu esse ripetuta a frasa cù u nome è a fugliali favorita, fur, caru o desideriu. Quandu u pignata hè chinu, deve esse stampatu è fugliale per sguardi nantu à l'indichi.