Pane Pavlova - ricetta

U pastellu "Pavlova" o, cum'è ancu chjamatu, u pastellu "Anna Pavlova" - unu di i posti di a Nova Zelanda è l'Australia, chjamatu dopu à a famosa ballarina di u XX sèculu, Anna Matveevna Pavlova, chì si chjamava à quelli tempi porta parechje dolci, perfumi è cosmetichi .

U cunfettu "Anna Pavlova" hè famosu in tuttu u munnu per a so ligerezza è l'esteticu innustribile. Aiutu, cum'è u so antenatu, u pastellu hè fattu di meravigliate delicatu decoratu cù frutti, boli, chocolate, zucchero in puli e zincarfi. Un postu definitu definitivu enthrall allu chiddu chì hè furtunatu per manghjalli.

"Pavlova" - un pastele-merengue

Malgradu u fattu chì a guerra di scrittura di a ricetta entre l'Australia è a Nova Zealand ha travagliatu annantu à un seculu, e ricette di ei cunvergenu nantu à a stessa versione basica, da quale tutti quand'ellu si spende à u megliu di a so imaginazione. A ricetta principale per a prima torta hè scritta dettu, ma avemu da lascià l'arti di dicurità a vostra edizione maestra à u vostru discretu.

Ingredients:

Preparazione

I bianchi friddi di u zuccheru sò sbagliati in una spuma grossa cun pezzu di salinu, chì prendarà a velocità è facilitate u prucessu di zuttati. Allora aghjunghje l'acqua fredda è a battaglia di a massa. Sittendu senza firmà u travagliu di u mezcladoru, lentamente aghjunghje u zuccherinu, quandu tutti i cristalli sò disolvi - hè urdinatu per vintu l'acitu, un pocu extracte di vainilla è pour a farina di corne.

U paper per a furmazione hè colpi nantu à un fragnu di furata, oiled, avemu sprezzatu u merengue da l'anzianu è u mandliu à cocchi à 150 gradi 40-45 minuti. Quandu u merengue rinsula, pudete di decorarlo à a vostra discrezione, aghjunghjendu una crema e frutta.

U pane Pavlova hè una ricetta ràpida

U pane Pavlova hè una variante assolellente di una basa fastidiosa per l'arrivata da u ghjornu. A delicatizza sicondu sta ricetta vi pò esse preparata in a forma di un pastellu ghjustu, è in forma di un merengue split cù una decorazione di frutta.

Ingredients:

Preparazione

Pienghje i proteini, u zuccheru, l'acitu è ​​l'acqua à una baccara alta veloce finu à l'apparizione di u piumi bianchi. A massaria resultanti hè sparse in una carta di carta pergamosa lubricatu cù l'oliu è mandatu à u fornu durante 20 minuti à 140 gradi.

Mentre chì u merengue hè furnitu, avemu da trattu cù a cicculata: ci deve esse funnu in un forno di micru è colpo in un saccu di cunfisseur. In un carta fugliatu cù una goccia d'oliu, sguassate qualsiasi mudellu di gustu di una semplice mura à monogrammi cumplessi, è u mandliu à u freezer finu à chì si congela. Quandu u Merengue hè prestu, duverà esse decorata cù crema in coppie bè chì ponu esse u nostru modellu di cioccolata è baga.

Chocolate cake "Pavlova" cù frutti - ricetta

Ingredients:

Per topping:

Preparazione

I squirri murmuri in una scuma, aghjunghje un tartari è continuanu furmannu finu à i cimi bianchi. Senza stopping the mixer, avviamu à aghjunghje u zuccheru: 1 cullone à un tempu, finu à a dissoluzzione cumpletta. Usendu una spatula, avemu mischju in u futuru pasticcale di cotti è u extracte di vainilla, seguitatu da u cacao è a cicculata picchina.

Pudemu a beze in una forma grezzata è agite durante 30 minuti à 140 gradi, o finu à chì a superficie di a superficia prima cresce. U merengue finitu hè sempre frescu in u fornu è solu dopu chì pò esse decoratu cù una crema batti è baga. Bon appetit!