Boni maneroni - perchè avemu bisognu è cumu si sappiru?

Un populu bramu persone in armunia cù ellu è altri. Hè impussìtante di esse educatu à u stessu tempu, o solu in certi casi, boni maneroni - ùn hè micca un vestitu o vestitu chì hè guardatu in u closet prima di l'avvenimentu solenni. U paternità hè o hè, o ùn hè micca.

Chì sunnu cosi boni?

A persone hè ghjudicatu micca da a robba, ma di modi, da cumu si cumportanu in a socie, cumu si tratta à l'altri, cumu si parla è gesticula. Sè à ghjinirenà, e boni manerli sò a prisenza o, à u cuntrariu, a mancanza di rispettu per i persone. U vechju è dicendu: "Intìti à i persone chì vulete chì i trattanu" ùn anu micca mai diventatu obsolet. Ùn pudete micca leghje trattatti nantu à a capacità di cumportu in a sucità, ma simpricimenti simule in cunfurmazioni cù questa proverbiu, è sarete una persona assai piacevule è educatu cù modi refine.

Perchè i boni manerli?

Per avè i boni manerli hè ancu assai utile. Avemu da cumunicà ogni ghjornu cù parechje persone - à u travagliu, in u trasportu, cù l'amichi, è in cumu piacevule sta cumunicazione hè, u so risultatu dipende. Sì senza osservà ancu e règule elementari di decencia hè difficiule di adattà in una nova sucetà. Pudete vede chì e persone bè è cunfidenza sò casi sempre bè. E persone chì anu assolutu u scopu, ricunnisciutu i ricunniscenza è, à u stessu tempu, calmu è riservatu, spessu dì: "Hà e formule aristocratici, hè piacevule per cumunicà cun ellu".

E boni modi di a societat moderna

Piuttostu spessu si pò intesu - in a società moderna senza i modi. In ogni casu, una persona chì ghjurisce ghjustu, vestite brutta o sbavata in ogni momentu, solu à u rimettimentu, ùn pruvucarà nunda. Un'altra cosa hè chì certi muderni sò cambiatu, ma micca persu. Modernità muderni sò basati nantu à u rispettu per una altra persona, ma a cunvenzioni è a pratitetita sò in u palcuscenicu. Per esempiu

  1. Per fà affine di a donna, apre a porta davanti à ella. Avà a porta hè aperta da quellu chì hè più còmico, invece chì sì un omu o una donna. Sì a zitella hè un omu cun u zitellu, sicuru, hà apertu a porta per ellu.
  2. L'omi deve rende a donne. Cumu solu in u primu casu - valìli à a qualchissia chì hè più faciule, è una donna pò prunoni à passà à un omu cun incapacità.

Reguli di i boni modi

Chì deve fà, è cumu si cumporte per ùn esse cunnisciutu cum'è ignoramus? I reguli basi di l'etiquette è di i boni manerli sò simplici: per esse rimettu, benevolente, di cuntrullari, è di cumpurtamentu naturali.

  1. Ùn amparate micca di tutti chì vede o pruvate una cosa per a prima volta. Hè megliu se sè micca insignate per fà questu questu pezzu publicu.
  2. Hè assai impurtante di vede bè è ùn hè micca nantu à a robba. Hè inacceptable per sità cun i peri anch'elli allungati sferente, o mischiendu u to cavallu in una perna in u ghjinochju di l'altru, gridendu forte è gesticulating assai.
  3. Ùn mancanu chimu mentre parlava è ùn mi circate u sguardu o telefuni mobbli.
  4. Ùn avete micca avvistatu à visità, se trova u populu in u so piamatu in un locu pocu curu, vi si sera incùmodu.
  5. Assicuratevi di fallu in l'asporto, prima di scurdà è ùn importa micca - hè l'ufficiu di u zitellu di u capu o di u zitellu.
  6. Naturmente, ùn pudete micca leghje e carte d'altri persone, è in i cundizioni muderni, SMS, messagi elettroni.
  7. Ùn avete bisognu di parlà cù a bocca entera è, in particulare, fate a bocca cù i to mani - usa un napkin.
  8. E boni modi per una zitella - ùn mette micca a male nantu à i vostri ghjinochji o nantu à a tavula. Un picculu embrague si permettenu, ma un saccu di volumetric bag-tote in moda - solu nantu à u pavimentu o pò esse colpi à u spalle di una sedia.

Cumu si tratta di i modi?

U signali principali di i mauvais hè di cumentu à l'altri populi i so modi malu. Hè megliu fighjate cun più attente, sicurizmu chì pudete truvà parechji modi malu.

  1. Sè vo site irritable, sburrimu nantu à follazioni è pò esse grolle, pruvate à cuntrullà. Pràticu in casa più bè di respira, cuntà duranti un attaccu di irritazione, utilice ciò chì piace u megliu, è da pocu tempu diventa un costume.
  2. Modi moddi pò esse pruvucati da a ignuranza, sopramente si sia in altre paese. Fate, ma sapete megliu capunanzu cumu si cumportanu, chì costi in questu area.
  3. Sè vo site inattendu à e persone, o simpricamente ùn anu avutu a nicissità d'aiutà - dumandate, perchè diventerà una persona attenti è si sviluppa gradualmente à cura di l'altri.
  4. Scrivite i vostri boni, i moddi, dumandate quellu chì cunfede, ciò chì rindirizzà, analizà e quali situazione pruvucalli. À primu pudete dumandà à un amatu à prestu a vostra attenzioni à a manifestazione di e manere malinni, dopu avè vedi à voi stessu è sia capaci di mantene in cuntrollu.

Cumu apre u boni manerli?

Pudete sapè bonu modi? Cume l'apprendre un bonu modellu per una donna per chì a situazione ùn hè micca sorella: pareva bella è spirituale finu à chì parlava? I règule di i cumpurtamentu sò educati in a zitiddina, ma questu ùn significa micca chì u persona adulte ùn li mancora micca.

  1. Prima di tuttu, apprendu a calmità. A reazione di tranquillità à stimuli prumove l'evuluzione di l'autore-cuntrollu, è l'autore-cuntrollu ùn permettenu micca di invintà è di cumprà un attu chì pudete più tardi disprezzo.
  2. Cultivate una percepzione positiva di u mondu à voi. A persona educata ùn hè micca quellu chì resterà da a risposta s'ellu hè imbuttatu, ma quellu chì ùn devi micca offrittu à tuttu.
  3. Pruvate micca di pruvucari situazzioni unni ci pò esse un sensu di vrollà, è s'ellu sta situazione ùn ùn si susciteghja per a to curretta, fate a manubbra distrazzioni.
  4. Ricurdativi chì rindirizzatu in l'altri populi è ùn pruvà micca di ripetiri.
  5. Fate educatu in tutte e situazione, a finezza hè a basa di i boni manerli, ùn permettenu micca espressioni rude, disregardemu per i persone.
  6. Impegià bisognu à quelli chì pensanu chì sò una persona crescente è pruvate di ripetiri l'azzioni in situ diversità.
  7. Fighjate u vostru parolle - ùn permettenu micca espressioni d'arginenza o di termini speziale, solu di vulgarismi vulgari. U sicretu di un discursu curretta hè simplice - leghjite! Letteratura classica particulare russa, quantu più di u lettu, u più veloce u vostru discorsu migliurà, è abbastanza quant'è modu bè in libri.

I pelle di i boni manerli

Ci hè un film induve puderà amparà i modi curriti di cumpurtamentu:

  1. "Cumu hè divintà una principessa" - se esse possibili di cambià modi è esse tù stessu.
  2. "Pride and Prejugge" - cumu si stà à casare senza doti, ma cù modelli impeccable.
  3. "Kate è Leo" - l'elegànità è a deliberazione di u XIX seculu è a ghjente New York XX.
  4. "Miss Congeniality" - un capu di pulizia femini è una bona parentela sò incompatibiliti?
  5. "U diavulu usa Prada" - chì ghjera darrere di i boni modi di una donna riescita?
  6. "My Fair Lady" - cumu fà un socialite da un patruni brutta.