Cumu apre studià u testu?

Probabilmente, assai studienti (prisenti è anzianu) sò familiarizati cù sta situazione: prima chì l'esame hè solu una sola notte, per quale avete bisognu di tutte ciò chì era necessariu per imparà durante u semestre sanu. Sfurtunatamente, in regula, i risultati di l'"attività tempura" realizata à a vigilia di l'ora "H" sò assai luntanu da l'apprezzazione valutate "excelente", ma ùn avemu micca leghje quì u notazione di a necessità di ricurdà, di studià regularmente, è micca solu in a sessione, quantu rapidamente di sapè una gran quantità d 'infurmazioni, sia u testu di u rapportu, o i materii di u percorsu di furmazione. Inoltre, a quistione di quantu d'apre l'aprile di assai testu hè in particulari ùn solu per i studienti, ma dinò per i scoli, è per quelli chì anu longa da l'alma mater.

Cumu apre studià u vostru testu?

Ci sò parechje manere di ricurdà una grande quantità d'informazioni, quì vogliu fà vene unu di e più efficace, chì vi permettenu apprezzà apprezzate rapidamente da u testu, sia da u coru è di ripercendenza libera, in quantu parechje tecniche addacturali interessanti chì ponu appena.

Metu unu - "Classic"

Ableta per memorizà una variità d'informazioni testu textuale. Hè custruitu parechji passi successivi:

  1. Prima hè bisognu à intruduce in u prucessu di ricurdà l'infurmazioni. Per questu scopu, una ghjucà spiegata in u parcu hè l'ideale. Dopu tuttu, l'eserciziu aerobbu hà longu cunnisciutu, migliurà a circulazione cerebrale, è, per conse, memoria, in più, sicondu l'ultime ricerca di i scientifichi di l'Università di Michigan, a cuntemplazione di a natura crescenu a funzione cognitiva in u 20% di a norma. Sò micca bisognu di riparà a carri in maratona, 10-15 minuti seranu abbastanza.
  2. Crea un ambiente favurivu per a memorizazione. Induve serebbe imparà u mumentu duvite esse tranquillu, affinchì vi pò cuncentrazione.
  3. Quandu i cumpunenti preparatori sunnu cumposti, avemu principiatu u prucessu di memorizie infurmazione. Per fà questu, pudete leghje tutti i testi chì avete bisognu di più infurmazione, se ci sò parechje alcune, ùn anu scrittu rapidamenti è trova ciò chì significanu (se u testu hè in una lingua straniera - traduzimammo qualitatii, senza mancanza).
  4. Quandu u significatu di a lettura si compie intende, fateammu u so pianu citatu. Per fà questu, dividi u testu in parechji partiti lògichi - micca più di 5-9, per qualchissia perchè hè cum'è parechje fragaghtsi chì, in mediu, ponu esse ricunnisciutu una memoria di curretta per una persona. Ogni parti hè megliu intitulatu cù una cita di u testu chì avete bisognu di amparà. Scrivemu e sti penziuni. Averete qualchì volta, in alta voce, u pianu risultatu. Pudete scrizzulallu 2-3 volte per affidabilità.
  5. Legendamente leggiu ogni fragmenta di u testu, è pruvate di dicu o retellà (se ùn avete bisognu di riproduce verbatim).
  6. Quandu ogni parte lòggica di u testu prupone à "fate fora di i denti", pruvate di cullà tuttu u ritimu. Sì qualchì parolle ùn vulete micca esse ricordu (sò in solitu in l'intruduzione di dui frammenti), scrivemu e parolle in a fascia, chì semu spicchèvule, finu à chì u testu più o menu si stalla in a testa.
  7. Arranemu un rupture, durante ellu pruvamu micca di pensà à u testu chì avemu bisognu di amparà.
  8. Dopu à 20-30 minuti, ripetì u testu, è vai in lu lettu.

Questa hè a modu basta di memorizà u testu.

U secondatu metu hè "Antic"

Hè megliu cunnisciutu com'è u metu di u situ, fù scrittu prima per Ciceroni, ma hè in più usatu à stu ghjornu. Aiutà à memorizà a sequenza di parole in a lista (per esempiu, l'articuli di u pianu di cita) in l'ordine curretta. Per appricà u metu, avete bisognu:

  1. Imagine un locu, o un caminu, necessariu boni amici - per esempiu a vostra casa, o a strada di u travagliu (studiu) di casa.
  2. Select various objects or places, u percorsu tra quellu chì hè oblicu (per esempiu, a porta di a porta, u passaghju, a stanza, a cucina, etc.).
  3. Assicuratevi chì pudete passà in stu viottu mentale.
  4. Ora cuminciamu a visualizazione, pigliate e parolle da a lista, è, cumu si trattava, pusendu in i posti scelti, per esempiu, a lista di e parolle di l'ochji - st'armanta, hè rapprisentatu cum'è seguente: in a porta di l'intrada, in u misu di u tottu d'ochju, hè un ochju, in u corpu di u corridor, cammara nantu à u suffittu l'astri. Ùn àbbia paura chì e l'imàgine sò assulmente assurdu, u principale hè chì sò brillanti, perchè sò più faciuli di ricurdà.

A terza via hè "Victoriana"

Hè stata prima per u Monk Brayshaw, u direttore di una scola di Yorkshire in 1849. Hè urdinatu di codificà i figuri cù carte cunsunanti, è cumpilate e frasi di sti lettere. Hè necessariu quan avete bisognu di ricurdari a informazione digitale in u testu (per esempiu, e date per l'exam history). In l'uriginale, u codice di Braishow hè cusì:

Ogni cògianu còdice:

1945 - BHCM

Ci era un ghjornu di bonu Classy Maiò chì u Reichstag tudisca vinni pigghiatu.