Preghjonu "Dunque Diu si sorgienu"

A volte, i testi di qualchì preghjudiziu chjamà i cristiani in a cunfusione, perchè avemu cunnisciutu chì appellu à i sugetti per l'animazione di i ghjente sò chjamati idolâtria, chì in a Chiesa, per esce cose, ùn hè micca bè. Cusì, à u primu preghjudiziu, a preghiera "Deve Risuscita di Diu" hà maravigghianu cun appughjine francu à a croce, chì in a preghiera deve esse chjamata "una cruciera piatosa è vita". Ma hè chì ghjè, micca chì tuttu hè cusì simplice, è cun consegni, in stu casu, ùn ci hè bisognu di prescia.

Quale hè chì parleremu?

In a preghiera "Dunque Diu si sorgi", ùn ci sianu micca riferenu à a croce, cumu parechji pensanu, ghjè à Diu. U silenziu seguitori i conduce à l'abitudinale misconception sur esta preghiera:

"Oh, onesta è a vita chì dà Cruz di u Signore, aiutatimi ...".

In questu casu, ùn porta micca questu l'espressione verbatim, perchè in a Bibbia ci sò parechji metàfori, quandu un unicu inanimettu acquistenu un caratteru. Dopu queste parolle, vultemu à Diu, furmendu per esse ghjudicate nantu à i dimònii, perch'elli ùn tormentanu u pòpulu.

U principiu di sta preghiera Ortodoxa "Let God Rise Up" hè presu da 67 Salmi. Un altru tipu di metàfora ("vergogna u sole", "rallegiate u celu") sò stati trovi in ​​l'scripture sacru. Hè presumibule, hè per quessa chì i raprisentanti di altre fede ùn anu micca accusatu l'Ortodoxu di idolâtria perchè u testu di sta preghiera.

Perchè l'Ortodoxi permettenu pruvene prima di a croce?

Per un Cristianu Ortodoxu, a più sorfulna di Ghjesù hè a so croce onesta. Era cun l'aiutu di a croce chì cunquistò è abuliu a morte, è a ghjente hà acquistatu a risurrezzione. Grazie à u putere di a so croce, avemu l'oppurtunità di disprezzà u presentu, u futuru, morte , perchè una porta di u Paradisu hè aperta davanti à una persona.

A spiegazione di a preghiera "Deve Diu sorgi"

Avemu, di sicuru, sò più abituati di leghje preghje senza penseru. U prizzu hà dettu à leghje a prighera "Ma Diu arise", è lettu, aspittendu l'"effettu" per vene. In ogni casu, invece di ripetiri nta la macchina, i parolle scurdate memorizati, avete aduverà micca di trasfurmà i vostri fillei è di scurdà "quale hè quale". Allora, a regula basica di pricà sarà scuntata - per turnà à u Signore cun tuttu u vostru core.

Fighjemu u testu di a preghiera è pruvate "traduce" e so parolle. Sì, Diu diventarà à una lingua moderna, largamente disponibile. A primu parolla chì ùn hà accustomatu hè "prodigata" - questu significa - "nemici", questu, inimitanti, seranu spargugliati. "Signatu" - a cruci vivita.

"Glagolyuschie" - parlante.

"Pura" - micca assai abbattutu, ma assai reverendo. "Corrupted the power of the devil" - u putere vittimu di u diavulu. "Prohyaty" - rispettivamente, crucifissu, è "foe" - solu un nemicu. A scossa principale di a prichera hè "U Crucifissu di u Signore" - a croce di u Signore.

Avemu sempre una parte più interessante per esse considerata prima di leghje a preghiera "Deve Risorse di Diu": "l'infernu di l'induv'ellu ghjunghje è sopra u putere di u diabolismu" hè grammaticu quì tuttu u menu pocu chjaru. Ma u stessu significatu di a parolla cunmbulazione hè chì Ghjesù dopu a morte era in infernu. Da ellu traiu i santi à u Paradisu è cusì, distrugge u putere di u diavulu ("chì curreggiu u putere di u diabolisimu"). Allora era a Resurrezzione.

Chì aiuta à sta preghiera?

Sè chì omu hà intesu a diri a traduzzione di a preghiera "May God Risen", sapete chì sapete ciò chì hè tutta. U scopu di sta prichera hè di dumandà à Diu per a prutezzione di davanti à u diavulu. Ci hè parechji esempi di cumu questu preghjetu travaglia in such situ critique. Per esempiu, una storia cun duas femine chì caminavanu in casa da u tèmpiu. Un cani sangu sanguiu passò per elli senza mutivu, è quandu un di elli desesperé accuminzò a leggiri "Disse Rise up," u cane apale, rinviò, è scorciu scappa.

Quale pensate chì trattanu?