Preghjunu prima di manghjà

A basa di a manera di vita Ortodoxa hè preghiera prima di manghjà, chì serve com'è un ricordiu à a persona chì ùn vi micca di pane. In a preghiera, e persone aghjunghjite à Diu per mandà li manciari chì ponu sparte cù e so famiglie.

Hè nutate chì assai religioni anu una tradizione di pricà davanti à manghjà. L'ortodoxa dice chì l'alimentariu ùn hè micca significatu per a glutoneria, ma si hè benedettu, una persona pò ricevete l'energia pè u corpu è a mente chì u permettenu di apprendre, currettamente di priorità è viaghjà ghjustu.

Quantu preghiera deve fà lettu prima di manghjà?

In e tradizione cristiana, hè cumunità di riunite à una table di cena è manghja. Prazioni di gratitù ùn deve esse un sermu o un broma, perchè l'ottima scelta hè una benedizzione simplici è ràpida. Hè impurtante chì ci hè un icona in a dining room.

Normalmente un membru di a famiglia dice una prighera, mentre chì altri o ripetite tuttu à sè stessu o in una voce bassa, ma in questi casi chì sò parechji reguli. Per esempiu, qualchì avè preferitu chante. In a famiglia cristiana, u membru più anticu di a famiglia riceve u dirittu di dicerà lode di grazia chì hè cunsideratu u più saggiu è spertu.

I règuli di leghje preghiera Ortodoxa prima di manghjà:

  1. Tutti i participanti di u manghjà piglia a manu o quellu chì si mette e mani in fronte à ellu. A testa si deve esse prustituita. Pudete ancu truvà ghjunghje quandu in Orthodoxy preghiera prima di un manghjatu hè lettu à persone, o stendu nantu à i vostri genichi.
  2. Prima di cumenciu di leghje a prighera, devenu à sente in silence per un minutu per sintonia.
  3. Ùn avemu bisognu di pronunzià e parolle rapidamente è silenziu, postu chì altri membri di a famiglia ùn deve micca esse. Solu i paroli chjamati da u core avè da ghjunghje à Diu.
  4. A preghjudiziu deve circate necessaria per a parolla "Amen".
  5. Dopu à Dieu , ringrazialli pè l'alimentari è fraternità à a tavula cristiana.
  6. In a lettura di a preghiera, hè necessariu di esse batteziatu. Pudete puru crucà u to pranzu cù l'alimentariu, ma quandu vi hè vaciu, fà, nisun casu, hè impussibile.
  7. Dopu a dicisioni di a prichera di risolse da a tavula hè impussibile, perchè u ballu u cerculu benedettu.

Scupriteu chì preghiera di leghje prima di manghjà, vale averrebbe dettu chì pudete usà preghje cunnisciutu, per esempiu, "O nostru Babbu", o pudete dì tuttu in i vostri paroli. Proposti sò cuncisciati. Cunsigliate un esempiu:

"Benedisci ancu stu manghjà per u nostru corpu, Signore, è fà lasciate in u nostru cori. Remu in nome di Ghjesù, Amen. "

Ci sò altre tempiu ortudossu prima di manghjà, per esempiu:

"Grazie, Signore, per u pane è di l'alimentariu per u bonu di u bonu. Perdà l'u peccatu di glutoniu è ùn mannanu senza a ghjente per a liberazione. Fate cusì cusì, è per sempre, è per sempre è sempre. Amen ".

Dopu a gratitudi à i Perteniali Esercitu hè statu spressione, a famiglia pò abbia di manghjà. In casu chì i visitanti sò prisenti à a tavula, hè megliu reffià lettura di a preghiera s'ellu ùn sanu micca cumu chì i persone invitati sò rilativi cù a fede. Sì i ghjente ùn anu in mente in pregu davanti à u tavulinu, u capu di a famiglia chì accetta à e persone in u so domiciliu deve leghje. Quandu u credevule site visitatu o piglià l'alimentu in un locu pùbblicu, hè abbastanza solu di dicerà e parolle aggrigenti per ellu stessu è micca esse batteziatu.

Un altru puntu importantu - parechji si riflettinu nantu à esse di insignà u vostru zitellu per pricà, è cusì u cleru recommandé à fà questu hè ubligatoriu. Hè cresce chì questu modu i più ghjovani ghjinira hè accustatu à a nicissità di pricà, andate à u tèmpiu è rapidu. Sì i zitelli ùn sò micca capaci di battezi boni, l'adulte pò aiutanu cun questu.

Ci hè preghje in l'Ortodosia not only before meals, ma ancu dopu à e manciari. U testu di unu di elli:

"Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu. Grazie per u pani è u salinu, è ancu per l'umidità di vita. Chì a mio saciità ùn diventene micca glutoniu, è a fami ùn vene micca cum'è pagamentu per i peccati. Amen ".

Dopu a tradizione di a preghiera, ùn hè più pussìbule di manghjà i manciari, perchè sempre in mente chì tutti i membri di a famiglia devendenu e so porzioni.