Cumu fà un gattu fora di perdi?

Da e toi, pudete creà no solamente belli ornamenti, ma ancu figuri fissi o tridimensionale. In questa classa maestra, avete imparale à fà un catali tridimensionale fora di perdi, senza usu di pattii complexi di tissuti.

Maestru-classi: cumu fà un cat tridimensionale di perdi

Pigliarete:

Curà di travagliu:

Torsu

  1. Pudemu cù paint pinciatu una bola di diàmitru più grande, affinchendu un curu biancu per un colu.
  2. Circundendu u bulu seccu, untu una catina cù una croce in a so circunfazione, nantu à un fondo biancu - cun forti bianchi, in nìuru - cù bè ghjaldi. Dopu avè fattu una striscia cun una larghezza di 4 beads, seguitamu tena, eliminendu in ogni direzzione unu dopu à l'altru (fin'à u stallone) di u nùmmuru di perdi, per chì e so capelli sò aggrancati bè à u ballu.

Poveri è cuda

Taglià 5 pezzi di filu di circa 20 cm longu, pusendu nantu à u ramu biancu, fendu pentate u filatu à a mezzo, perchè chì u frisu era in u mità, è stende, sighendi da a cuda à u 4-5 corsi in longu. Duva u longu hè a cuda è a più corta - i dui pane di fronte.

  1. Passamendu a cuda di u filatu per una prughjulazione nantu à u ballu è venti u restu nantu à a parte principale di a paola per rimpiazzà. Allora aghjustassi à u ballu tutti i 5 membri.
  2. Per prufittà u periu cù perle, a prima fila hè aghjettata nantu à e tote di u corpu è avemu principiatu a ferita di u filatu cun una banda di mosaica: prima facemu 3 beads, è da 5 pellicce.
  3. Quand'ellu ghjunghjenu u bòie zoccu, avemu principiatu à tumbà un coru biancu cù una croce, è aghjunghje u numeru necessariu di fori in a fila sussurda, finu à chì u coru tutale hè impannucciatu. Fate cusì cun tutti i fiancelli restantes.

Cabeza

  1. Preparate una bola più chjucu adupamu nìura è avemu un bracciale nè bracciale, cum'è u fustu.
  2. Emprumbe per fà u fogghiu di u nostru cat. Quelli di bianchi cusì nantu à l'occhi, è un nasu rosu è una bocca rossa incense entre i peruzzi di a faccia. Per fà esse ore, recruta una curone è bracelet u restu. I canteri poi saltonu 3-4 pedichi di linia di pisca per u ghjuvellu di vinu.
  3. Per aghjettà a testa in u corpu, aghjustà un'altra fila di bè perchè cù una croce.
  4. Scorchemu a testa cun una linea à u corpu, strincendu assai l'altri.
  5. Facemu un core. Per quessa, avemu in tissu 2 cruciamenti in a forma di cori in una punta croce, cose à i cose, allughjatu in u centru di u granu russu per u vulume. Scupete à e pate di u nostru ghjuntu finitu.
  6. Da u listessu algoritmu chì un cat fattu da una toca, piglià bundeddi di diàmitru più minore, pudete fà un gattu. È ancu pudete tene di una perche una serpente o una spider .